Gå til innhold

Silmarils-samling på nettet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo vel og bra med en slik samle pakke, men jeg føler att den er 10 år for sent ute.

Jeg spilte mesteparten av disse på amiga på begunnelsen av 90 tallet (elsket spesielt Ishar serien).

Men jeg vet att jeg ikke vil spille disse spillene igjen med de tekniske begrensningene de har. Har forsåvidt en fullt fungerende A-1200 Og jeg prøvde faktisk ishar 2 og 3 igjen for ett par år siden. Best og la slike spill forbli minner :)

 

 

Men, de hadde vært perfekte spill for "remake" slik som de gjør me en haug andre gamle spill serier for tiden. Mange klassikere hær.

Lenke til kommentar

Har enda Ishar 2 og 3 i originalbokser til Amiga 1200'en min. Var et av få spill som benyttet seg av den sagnomsuste AGA-chippen. He he.

 

Ishar-serien er virkelig noe av det mest vanskelige, mest sære og mest bugga(men på en FIN måte, om du skjønner!) RPGs jeg har spilt noensinne.

 

MÅ kjøpe meg dette. Noen som har kjøpt og prøvd enda? Går emuleringen glatt og er det support for høye oppløsninger? Redd for at det ser fælt ut på widescreen.

Endret av ostesaks
Lenke til kommentar
Har enda Ishar 2 og 3 i originalbokser til Amiga 1200'en min. Var et av få spill som benyttet seg av den sagnomsuste AGA-chippen.

Som gammal Amiga-entusiast, føler eg eit behov for å påpeike eit par feil her: AGA er eit brikkesett, ikkje ein brikke. I tillegg var der faktisk ganske mange spel som brukte det. :)

 

Må seie denne samlinga fristar. Lenge sidan eg spelte Colorado no. Takk for tipset, Joachim_F. :)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...