Gå til innhold

Skate 3 i mai (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller selv Skate 2 fast fremdeles, blir aldri lei av å kjøre på med noe freeskate når jeg trenger å slå ihjel litt tid. Liker ikke helt tanken på at hovedmålet med skate 3 skal være å selge en million brett, men hey, er alltid klar for nye områder å skate på, samt nye triks osv.

Lenke til kommentar

Håper på litt større forskjellighet fra skate 2. Skate 2 var tross alt ikke så nyskapende i forhold til sin oppfølger, men jo, definitivt mye bedre. Kom vel akkurat på at jeg har latt S2 stå å støve litt i det siste, så får vel endelig få ræva i gir og runde det før 3ern kommer.

Lenke til kommentar

3 eller 13 mai? Ser at tothegame.com har 13 mai som releasedato.

 

Er ikke 13 mai en helligdag (Kristi Himmelfartsdag)?

 

Skate-spillene har vært et friskt pust i en stagnert sjanger. Gleder meg! Håper på mer naturtro bevegelser på menneskene i spillet. Tenker da på fall og spasering/løping uten brett.

 

Black Box burde prøve seg på et snowboardspill. Der har vi ikke hatt noe verdt å spille siden SSX sine glansdager.... :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trur veldig på Skate. serien. Har de andre skate spillene. og hopper fortsatt ned fra høye tak på skate 2. Men gleder meg til et "crew",lage egenpark, underflips,darkslides og masse mer som kommer i Skate3.Håper de har fikset alle "bugsene" som var i skate 2:) Og noen kilder sier at Skate 3 demoen kommer 15 april, så har tenkt til å sjekke det opp på xbox360in min når den tid kommer. Det står på den offisielle hjemmesiden til skate (www.skate.ea.com)at spillet kommer ut 14(mai)over hele verden og 11(mai) i Amerika.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...