Gå til innhold

Codemasters med mer rally (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har snart gitt opp bilspill. Det har jo ikke kommet noe skikkelig bra på flere år.

Spørs hva slags sjanger du liker da. Simulator? Arcade? Jeg syntes da Forza 3 var bra, og Blur Beta-Demoen imponerer meg litt. Prøv Scrap Metal på XBox Marketplace om du liker de gode gamle spillene som Death Rally, Ignition, Re-Volt og Micro Machines! ;)

 

Men Dirt 3 ja.. Selv om jeg er en ihuga bilspill-spiller, så har jeg ikke kjøpt et rally-spill siden Colin McRae 2/Rallisport Challenge (husker ikke hvilke som kom først)! Selv om jeg liker rally veldig godt. Får kanskje prøve dette da når det kommer en gang i fremtiden. Syntes egentlig de kunne droppet Colin McRae navnet nå, og kalt det bare "Dirt 3", men hele spillserien er vel kanskje ment til ære for rally-legenden?

Lenke til kommentar

Forza 3 er meget bra, så det anbefales.

 

Jeg liker også rally\F1 spill, ikke bare "vanlige" bilspill, så på den fronten har det hvert ganske tørt (lenge).. Ikke noe bra på en god stund. Heldigvis kommer Codemasters med 2 spill i den "gata" dette året. (og forhåpentligvis blir det BRA)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Ja, jeg har snart gitt opp bilspill. Det har jo ikke kommet noe skikkelig bra på flere år.

Spørs hva slags sjanger du liker da. Simulator? Arcade? Jeg syntes da Forza 3 var bra, og Blur Beta-Demoen imponerer meg litt. Prøv Scrap Metal på XBox Marketplace om du liker de gode gamle spillene som Death Rally, Ignition, Re-Volt og Micro Machines! ;)

 

Men Dirt 3 ja.. Selv om jeg er en ihuga bilspill-spiller, så har jeg ikke kjøpt et rally-spill siden Colin McRae 2/Rallisport Challenge (husker ikke hvilke som kom først)! Selv om jeg liker rally veldig godt. Får kanskje prøve dette da når det kommer en gang i fremtiden. Syntes egentlig de kunne droppet Colin McRae navnet nå, og kalt det bare "Dirt 3", men hele spillserien er vel kanskje ment til ære for rally-legenden?

 

 

Colin McRae var med som "bil fysikk" mann i både cmr 1 og 2, noen som gjorde at det var absolutt ingenting i nærheten av cmr spillene når det kom til kjørefølelse. Synes serien skal hete cmr, så lever navnet videre.. iaff en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...