Gå til innhold

John Cleese i Fable III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om det er en pc versjon eller bare en type markedsplass til kjøp og salg av våpen, som visstnok skulle være litt unike. Blir liksom litt inferior hvis du ikke kan ha natal, som du sikkert kommer til å bruke mye av. Når jeg tenker meg om må det se merklig ut å f.eks. gi en virtuel klem til in-game kona med kontrollen i hånda. *fnis*

Lenke til kommentar

Man skal jo ikke se helt bort ifra at Natal også kommer til PC. Men det er vel heller lite sannsynlig. Men vi får anta at spillet ikke kommer til å kreve Natal, da et absolutt krav om å ha Natal ville kvelt salget av spillet. Å begrense salg av spill til den gjennomslagskraften et eventuelt tilleggsprodukt måtte få. er et salgsmessig selvmord.

Lenke til kommentar

Herlig! John Cleese bør jo funke utmerket, det er jo nesten typecasting.

 

Jeg tillater meg forøvrig å bli forholdsvis skeptisk til Fable 3 med tanke på hvor lite Molyneux har skrytt av spillets funksjoner frem til i dag. Fyren vet jo ikke å begrense seg, og alt det han lover er vel så aldri så bra som han hevder det er. Så, når han ikke lover noen ting...

Lenke til kommentar

Herlig! John Cleese bør jo funke utmerket, det er jo nesten typecasting.

 

Jeg tillater meg forøvrig å bli forholdsvis skeptisk til Fable 3 med tanke på hvor lite Molyneux har skrytt av spillets funksjoner frem til i dag. Fyren vet jo ikke å begrense seg, og alt det han lover er vel så aldri så bra som han hevder det er. Så, når han ikke lover noen ting...

Det er fordi Molyneux har blitt langt mer ydmyk siden Fable 1 ble lansert. Se dette intervjuet: Link Han vet at han ikke klarte å innfri forventningene med Fable 1. Derfor prater han kun om ting som han vet vil bli med i spillene han lager.

 

John Cleese er et strålende valg. Han burde gli rett inn i Albion. :)

Lenke til kommentar

Nå ja, etter alle tingene han sa om for eksempel hunden i Fable 2 har han en del å gå på før jeg hiver meg på Molyneux for king-toget, selv om det å gå ut offentlig og beklage overhypingen av det første Fable-spillet jo er en god start, om enn noe latterlig. Når en utvikler i etterkant må fortelle folk hva den tenkte om og mente med spillet og dets funksjoner er det jo pinlig åpenbart at det er noe grunnleggende feil i spillet.

 

 

Når det er sagt er det jo en kjensgjerning at utviklere ikke legger fingrene i mellom når de snakker med pressen om det siste produktet deres, det er bare så sjeldent de mangler de samme hemningene som den før nevnte engelskmannen.

Lenke til kommentar

Nå ja, etter alle tingene han sa om for eksempel hunden i Fable 2

http://xbox.joystiq.com/2007/03/08/revolutionary-fable-2-feature-is-a-dog/

Jeg er litt usikker på om hunden forandrer utseende i Fable 2, men det virker som om alle de andre funksjonene ble med i spillet. Det var dog ikke særlig smart å kalle den revolusjonerende.

 

Når en utvikler i etterkant må fortelle folk hva den tenkte om og mente med spillet og dets funksjoner er det jo pinlig åpenbart at det er noe grunnleggende feil i spillet.

Jeg ser litt mer positivt på det. Utvikleren viser evne til å reflektere over det som ble gjort feil og det som ble gjort riktig. Hvordan skal man ellers lære av sine feil?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...