Gå til innhold

Monkey Island 2 i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YES!!!!! dette har jeg venta på siden jeg hørte at PS3 var under utvikling!!

Spilte gjennom eneren i sommer (igjen)

Stor fan av serien (mitt hjemmenettverk heter Tri-Island Area og alle maskiner i nettverket mitt ender på ...Island), og dette MÅ jo bli bra. Guybrush, Herman, Stan, LeChuck, Murray i HD...for et stjernegalleri!! Vi trenger ikke noe nytt, annet en tilpassning til PS3. historien på 2´ern er MER en god nok!

Bonus:Trophies og Guybrush, ER jo om hånd i hanske.

Jeg forventer kreative trophies på remaken...

 

GARANTERT kjøp. :D

Lenke til kommentar

Litt skeptisk til dette. Har aldri greid å se for meg stemmen de bruker til "cartoon Guybrush" til Guybrush i to'ern. Den blir litt for barnslig i forhold til utseende han har i det spillet. Men men, så fremt de gir muligheten til å skru av tale, så kan dette bli ganske bra.

 

Edit: Sjekket bildene på hjemmesiden til MI2. Guybrush var borte. Det var en figur som kan til nød ligne på Guybrush der, men Guybrush selv var borte.

Endret av ShakyLuigi
Lenke til kommentar

-How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

-A woodchuck would chuck no amount of wood since a woodchuck can’t chuck wood.

-But if a woodchuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a woodchuck chuck?

-Even if a woodchuck could chuck wood and even if a woodchuck would chuck wood, should a woodchuck chuck wood?

-A woodchuck should chuck wood if a woodchuck could chuck wood, as long as a woodchuck would chuck wood.

-Oh shut up.

 

:D

Lenke til kommentar

Jeg er en gammel gamer.. Har orginal mi2 til amiga liggende en plass. Med snurre hjul som kopi beskyttelse og greier.

Elsker disse spillene. (spilte meg først igjennom på a500. Så hadde jeg en ekstra floppy stasjon :) så måtte jeg spille igjen siden det gikk så mye bedre å bytte på de 12!! DD diskettene.Så kjøpte jeg meg A-1200 med 60mb hdd. Da måtte det jo spilles enda en gang)

Men selv om jeg er nostalgisk, så kan jeg ærlig si att jeg liker de nye utgavene mye bedre enn de gamle. Elsker voice også. Jeg synes guybrush ser kjempebra i remake a første (mye bedre enn jeg fryktet , voice synes jeg og er kjempe bra. (nå synes jeg enda att voice fra f.ex indy atlantis fra 90 tallet er kjempe greier, så jeg er vel ikke så nøye på den)

Endret av petrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...