Gå til innhold

Slik er PlayStation Move (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spennende.. trodde egentlig det skulle være to identiske kontroller jeg som begge hadde like høy nøyaktighet osv... Litt skuffende, men det blir nok bra dette.

 

De fleste spillene på Wii konsollen min skjemmes så utrolig mye av den dårlige grafikken, selv Metroid, Mario Galaxy og Zelda TP som er kjempebra spill hadde hatt godt av bedre grafikk. Wii konsollen pakkes nok ned for godt når dette kommer, utenom når en ny mario eller zelda tittel havner i postkassa.

Lenke til kommentar

tjaaa, er et eller annet med den kontrollen som bare ikke funker for meg, kan være den merkelige "lyspæren" på toppen eller det at den er skremmende lik nintendo sin.

 

av alt eg har hørt om de så vipper eg så langt mot project natal, men som dere sier så er det nok lettere å utvikle spill til sony sin kontroller så vi får vel bare vente å se hva tøffe spill som kommer ut da.

 

men ganske sikker på at det blir et kjøp ;)

Lenke til kommentar

Sony vil dog møte på et rimelig stort problem. Siden Wii har vært familie-konsoll fra dag en er naturligvis utvalget av familiespill langt større på denne platformen. For det andre er Nintendo Wii langt billigere, og inkluderer som standard en Wii-mote og sensor-bar. Med Playstation 3 må man imidlertid kjøpe disse kontrollene og kameraet som skal registrere disse lysene som ekstrautstyr. Med mindre Sony da velger å selge disse tingene i en egen Playstation 3-pakke. Så det spørs om de klarer å markedsføre denne nye kontrolleren, når den ikke er hovedfokuset på konsollen, slik Wii-mote har vært for Wii.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Tror Wii burde skjelve litt i bena nå, PS3 med Move blir jo i realiteten en bedre versjon av Wii....

 

Om flere begynner å porte over spill fra Wii noe som allerede er blitt anonsert av Warner Bros som porter over spillet The Lord of the Rings: Aragorn's Quest som er under utvikling så kommer vi nok til å se mye bra og mye søppelspill fremmover som er laget for Move til PS3.

 

Kontrolleren virker grei nok selv om jeg kan forestille meg det å spille i mørket med den lysende kula kan bli noe irriterende.

 

Synes Natal virker mye mer spennende men det er som en scifi film, en ønsker det skal bli helt sykt men en vet jo at begrensningene til Natal er store. Så Natal virker mer spennende på papiret men Move er nok den som vil virke best til spill gammle som nye.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Ser nesten ikkje på dette som noko anna enn eit stort kompliment til Nintendo. Får litt følelsen at dette er små krampetrekningar eigentleg, men det kan jo vere at Sony klarer å utnytte dette betre enn kva Nintendo er i stand til.

 

Natal virkar uansett mykje meir spennande, men eg er framleis skeptisk til kor godt det fungerar i praksis.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad for at sony har valgt å følge nitendo med bevegelseskontroller, men samtidig føler jeg at dette kommer for sent, og når det kommer såpass sent, burde det vært revolusjonernde funksjoner som ikke finnes på andre konsoller. Det er jo ingen ekstrarevolusjonerende funksjoner, det er det samme som det nitendo har hatt i flere år!

 

Jeg er mer spent på natal og tror dette vil bli en større suksess enn det move kommer tilå bli. Det eneste som kan gjøre meg interessert i move, er hvorivdt kontrollen støtter alle gamle spill og hvilken.

Lenke til kommentar

Håpet det skulle bli to identiske kontroller, begge med analoge stikker, men de har vel gjort intern testing og kommet frem til at dette er det beste. Kontrollmetoden i seg selv vet vi fungerer fra Wii, forhåpentligvis med (som de sier) mer presisjon og raskere responstid.

Forhåndsbestiller ikke helt med èn gang, though. $100 blir vel fort 800-1000,-, penger jeg heller bruker på Natal hvis de klarer å overbevise. Håper vi ser mange spennende spill og programmer til Move på E3!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kontrollen ser ut som noe du kan finne i nattbordskuffen til enslige mødre. Tror nok jeg venter på Nathal.

Hahaha, der fikk jeg dagens latter! :lol:

 

Men tipper at denne flopper litt, tror heller folk vil gå for Wii, hvis de skal ha to pinner å veive rundt med, Wii får man jo til en mye lavere pris også. Dessuten så kunne de ikke kommet på et teitere navn en Move.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...