Gå til innhold

F1 2010 til høsten (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fremdeles skeptisk til at det er Codemasters som lager dette i forhold til hvor mye simulator spillet blir, men helt klart på tide med et formel 1 spill. Tror på mange måter Formel 1 kunne vært tjent med å selge ut lisensen til en fast pris, uten eksklusivitet, dette ville gitt flere alternativer for kunden og flere som hadde blitt interessert i sporten.

 

Jeg har knapt nok sett på Formel 1 siden 2003, tror det er mye pga jeg ikke har hatt noe spill å spille. Samtidig hadde jeg null interesse for sporten, før jeg spilte F1GP for første gang.

Endret av Tha Horsefucka
Lenke til kommentar

Kjeeeedelig... 70 runder på asfalt. Kanskje en forbikjøring eller to. At noen orker?

 

Det er det jaggu mange som gjør, hvis du synes F1 og andre asfaltmotorsporter er kjedelig, hvorfor lese tråden og bruke tid på å whine?

 

Jeg frykter dette blir et forsøk på å gjøre formel 1 mer acionfyllt enn det er, med masse blur, en dårlig kjøremotor(som Codemasters har vist at de har) og ikke et spill med realisme og kjørefølelse i fokus. Så jeg lar heller spillet overraske meg positivt.

Lenke til kommentar

Faktisk gjot det flere ganger, i LAN til og med! Blir rimelig svett etter halvannen time, spesielt når du har ligget de siste 20 rundene å knivet med en kamerat, bare sekundet bak deg. Er faktisk helt rått, det samme kan sies om NASCAR, når man ligger runde etter runde bare meter'n i fra hverandre.

 

Men for all del, det er ikke alle som har utholdenheten til å klare akkurat dette da ;-)

Lenke til kommentar

Dere misser poenget. Det kan være interessant å følge på F1 når det går på TV, fordi man da har den personlige faktoren i bildet, med hvem som kjører, hva som har skjedd i teamet, osv. Men å sitte selv å ratte rundt 70 runder?! DET er kjedelig det.

 

Hvorfor poster du her da? Er jo like "adrenalinfylt" som andre bilspill. Noen liker det, noen ikke. Bare å godta at folk har forskjellig smak. Forbikjøringer, taktikk, rundetider, kjøre et HELT løp (eller bare noen runder, du kan faktisk

 

velge selv hvor mange runder

 

du vil kjøre.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Skeptisk til Codemasters som produsent når det gjelder realisme? Noen som ikke har fulgt med i timen elleer? TOCA serien for å nevne en, realisme i høysete!

 

Dette blir fett, endelig!

 

Etter TOCA ble GRID? Erru svimmel eller? Codemasters har stått for arkaderacere med null kvalitet. Hva de drev med for 10 år sia er nå så.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Blir litt svimmel etter så mange runder rundt banen vet du, men neida, jeg er ikke det. TOCA var og er fremdeles realisme i høysete. GRID var aldri ment som ett realistisk bilspill, ei heller Dirt serien. Codemaster har vist at de kan realisme gjennnom TOCA serien, og siste spill derifra var ikke for 10 år siden, bare 6. (TOCA Race Driver 2004)

 

Men for all del, kall det gjerne søppel før dere i det hele tatt har prøvd.

Lenke til kommentar

Ok 6 år siden da, og jeg har prøvd de. Samtlige av TOCA serien også mener jeg å huske, og det var slettes ikke dårlige spill. Jeg mener ikke at spillene skal være så realistiske som mulig, men det må da gå an å lage kvalitet ihvertfall.

 

Grid og Dirt er preget av enkle løsninger, og da er det liksom greit så lenge man sier det ikke er en simulator. Lyden blant annet var skikkelig dårlig i Dirt, styring og fysikk var rimelig på trynet den og. Så hvis F1 spillet er bygget med samme motoren, og med samme folka bak er det stor sjans for at man får samme søpla i et cover.

 

Men som tidligere nevnt, jeg håper det blir bra! Og er det bra skal jeg garantert kjøpe det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...