Gå til innhold

Nytt forsøk for Jagged Alliance 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jagged alliance var første spillet jeg plukka opp til første pc'n min, etterfulgt av command & conquer.

 

For min del har jagged alliance serien gitt meg mest morro. Eier alt som ble gitt ut til det stoppa.

 

Men er redd det blir vanskelig å gi ut et nytt spill i samme stilen, og like bra eller bedre. Absolutt størsteparten av de som spillte de er vel 30++ nå.

 

Men har et håp om at det kan bli meget bra. Vært stor utvikling ikke bare på grafikk og lyd, men også hva man kan gjøre i spill også.

Lenke til kommentar

Stårlende nyheter

 

jagged alliance 2 er en stayer for meg. spilte faktisk deler av wildfire nylig med en merc jeg kalte for joshua french. dette til tross for en del feil i spillet og at rollespilldelen er rimelig kritikkverdig, at noen side missions er bortimot umulig å løse og at man ofte kan stå fast ved at enkelte dører og vegger er umulig å ødelegge. men det er noe med humoren og taktikken som fanger meg. og tons of guns selvsagt.

 

uheldigvis var relanseringen wildfire full av bugs som jeg ikke fant noe løsning på, som at spillet crasher dersom man entrer den midterste SAM-siten. noen her som vet om de versjonen som tilbys på linken under er fri for bugs?

Lenke til kommentar

Wildfire er i mine øyne en elendig mod. Skal du NYTE Jagged allaince 2 så er 1.13 mod'n et must. Denne oppdateres og videreutvikles fortsatt!

 

http://www.ja-galaxy-forum.com/board/ubbthreads.php?ubb=postlist&Board=19&page=1

 

Krysser fingrene for at de nye eierne av JA-franchisen lykkes hvor så mange andre har feilet.

 

 

Stårlende nyheter

 

jagged alliance 2 er en stayer for meg. spilte faktisk deler av wildfire nylig med en merc jeg kalte for joshua french. dette til tross for en del feil i spillet og at rollespilldelen er rimelig kritikkverdig, at noen side missions er bortimot umulig å løse og at man ofte kan stå fast ved at enkelte dører og vegger er umulig å ødelegge. men det er noe med humoren og taktikken som fanger meg. og tons of guns selvsagt.

 

uheldigvis var relanseringen wildfire full av bugs som jeg ikke fant noe løsning på, som at spillet crasher dersom man entrer den midterste SAM-siten. noen her som vet om de versjonen som tilbys på linken under er fri for bugs?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...