Gå til innhold

Valve med Mac-støtte (Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette er den riktige veien å gå i kampen mot piratene. Tilby oss noe mer enn bare spillet. Steam Cloud høres ut som en fornuftig tjeneste. At spill kommer til Mac gir jeg blanke i, men det er jo lov å håpe at det er første skrittet mot flere spill på Linux.

 

Håper bare ikke dette medfører at Steam-spill blir enda dyrere.

Lenke til kommentar

Genialt at de pushet ut OpenGL på source motoren :)

Men native eller ei, jeg og magan vet at Nvidia sine OSX drivere er laber på ytelse :3 (i forhold til windows).

 

Men gjelder gratis OSX Client spill man allerede eier på steam, eller gjelder det bare på nyinnkjøp?

Lenke til kommentar

Som det står i artikkelen:

 

I tillegg kommer begge plattformene til å ha et felles flerspillermiljø, med delte servere og lobbyer, forteller Jason Holtman fra Valve i en pressemelding.

Ikke sikker på om jeg liker dette eller ikke. Kan se for meg at Mac-spillerne ikke har greie på hva de driver med, og dermed vil public-spilling på blant annet CS:S, L4D og TF2 bli enda jævligere enn det det allerede er.

 

Meh, whatever. Jeg har Bad Company 2 å kose meg med uansett^^

Lenke til kommentar

Som det står i artikkelen:

 

I tillegg kommer begge plattformene til å ha et felles flerspillermiljø, med delte servere og lobbyer, forteller Jason Holtman fra Valve i en pressemelding.

Ikke sikker på om jeg liker dette eller ikke. Kan se for meg at Mac-spillerne ikke har greie på hva de driver med, og dermed vil public-spilling på blant annet CS:S, L4D og TF2 bli enda jævligere enn det det allerede er.

 

Meh, whatever. Jeg har Bad Company 2 å kose meg med uansett^^

 

Det kommer nu mektig ann på hva du definerer som en Mac-Spiller :p

Lenke til kommentar

Dette er helt herlige nyheter for oss som faktisk spiller på mac, og som endelig kan ta del i storspillene til valve. Nå er det bare å håpe at flere utviklere følger etter og lanserer sine spill til oss mac eiere. :)

Jeg er faktisk veldig skeptisk på mac som spillplatform.

 

Kjøpte meg Bioshock til mac og må si jeg ble raskt skuffet over ytelsen i OSX iforhold til windows.

Kanskje det er dårlig portering, men tenker mest de er de grufulle nvidia driverne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...