Gå til innhold

Anmeldelse: Demon's Souls (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var en fin start på en mandags morgen :)

 

Glimrende anmeldelse som gjengav på en prikk hva jeg syns om spillet. Det er virkelig synd at spillet må importeres, for det gjør at mange ikke tar seg bryet med å skaffe seg det. Demon's Souls er et spill man skylder seg selv å prøve!

Lenke til kommentar

Fantastisk anmeldese :D Har selv lagt ca. 120 timer i spillet, og har vel enda 30 før jeg får den etterlengtede platinumen.

Kan anbefale spillet til alle som ikke er veldig utålmodige egentlig :) Gamspot kåra det til GOTY i fjor, foran spill som Uncharted 2 og MW2. Neppe uten grunn ;)

Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt spillet selv. Kom på tilsammen 267kr ink frakt fra ebay.com. selve spillet kosta ca 150kr og går godt under grensa.

 

Gleder meg som bare det, spillet ser bare kanon artig ut! og blir jo ikke mindre gira når man leser alle de lovordene overalt :)

Lenke til kommentar

Au, au, au, så godt det gjør.

Les hele saken

 

"Det skal bannes, svettes og jubles mye."

 

"Du må alltid være på tå hev, og å holde guarden hevet til enhver tid blir umiddelbart en refleks. Hvert minste lille feilgrep kan i verste fall bety at du mister flere timers arbeid."

 

"Stemningsbyggingen er upåklagelig i absolutt alle ledd, uten unntak, og det har sjeldent vært mer fascinerende og spennende å traversere så uhyggelige omgivelser som i dette spillet."

 

"Dette med herlig belønning og stadige forsøk for å nå målet gjelder i alle høyeste grad sluttbosskampene også, som for en gangs skyld forsvarer bruken av trendordet «episk»."

 

Disse quotes'a kjenner jeg meg så utrolig godt i gjen i selv, jeg har kanskje spilt det i ca. 120 timer med 2 forskjellige karakterer. Utrolig stemmning i spillet, til tider veldig frustrerende men også veldig belønnende. Spillet holder deg ikke akkurat i hånden heller, det er nesten et must med oppslagsverk som http://demonssouls.wikidot.com/ for å vite hvordan man kan oppgradere våpen, magic, etc..

 

Veldig fin anmeldelse, kjempebra spill rett og slett, gleder meg til Demon's Souls 2 allerede :)

 

Veldig synd at dette ikke er gitt ut i Europa.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet på Platekompaniet forrige uke og angrer ikke. Beste spillet jeg har spilt på lang tid selv om det er frustrerende vanskelig til tider.

 

Det som er merkelig er at når jeg opplever å dø gang etter gang i andre spill så gir jeg før eller siden opp, men ikke i Demon´s Souls. Har ikke mistet lysten i det hele tatt, og det er en fantastisk deilig følelse når du mestrer spillet og endelig klarer en sinnsykt vanskelig boss eller demon. Fantastisk bra spill og vil bli en klassiker i min bok :-)

Endret av Happyherb
Lenke til kommentar

Det er faktisk en grunn til at folk hopper utfor stup. Det er for å forandre World Tendency til å bli svartere. Hvis man er i kroppsform og tar selvmord ett par ganger så kan man forandre den til å bli helt svart. Dette fører til at man får mer XP, mer loot og det er en rekke NPC'er og spesialvåpen som bare dukker opp hvis WT er helt svart.

 

Så det er bare å tygge noen Ephemeral Eye Stones og hoppe i døden. Men det dukker også opp en haug med Black Phantoms..

Lenke til kommentar

Dette var en fin start på en mandags morgen :)

 

Glimrende anmeldelse som gjengav på en prikk hva jeg syns om spillet. Det er virkelig synd at spillet må importeres, for det gjør at mange ikke tar seg bryet med å skaffe seg det. Demon's Souls er et spill man skylder seg selv å prøve!

 

Det er til å irritere seg grønn over noen ganger hvordan spill av høyeste kvalitet ikke kommer til Europa samtidig som hyllene på Gamestop er nedlesset med kjipe lisens-titler som enhver anstendig gamer ikke ville tatt i med ildtang. :angry:

 

Men Platekompaniet selger Demon's Souls i butikkene sine. Løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt spillet selv. Kom på tilsammen 267kr ink frakt fra ebay.com. selve spillet kosta ca 150kr og går godt under grensa.

 

Gleder meg som bare det, spillet ser bare kanon artig ut! og blir jo ikke mindre gira når man leser alle de lovordene overalt :)

 

Kjøpte du det med det litt spesielle coveret? (http://tinypic.com/r/2yyvbjb/6)

Syntes ikke det så noe fint ut, men hvis det er nødvendig for og få tak i det til en billig penge så får det bare gå :)

Lenke til kommentar

Har aldri hørt et pip om dette spillet før nå, men nå eg jeg helt fulstendig hypet på det! :D

 

Selv er jeg en stor fan av Ninja Gaiden spillene av to grunner; Nydelig kampsystem, og det faktum at Ninja Gaiden er svært vanskelig. Demon's Souls ser ut til å ha begge deler til de grader ;)

 

Nå for tiden finnes det så og si ingen spill som ikke tar deg i hånden din og leier deg gjennom en blomsterdal mens du tråkker på insekter. Dette er jeg svært lei av. Demon's Souls ser ut som en direkte fulltreffer for meg, og det skal skaffest snarest B)

Lenke til kommentar

Ja TJ.. det ser ut som jeg får det coveret der. De hadde det ikke til den prisen for det vanlige coveret.

 

Er ikke akkurat et vakkert cover, men så lenge spillet fungerer, så spiller det ingen rolle for meg :) 267kr synes jeg var en flott pris :)

Endret av Barliman
Lenke til kommentar

endelig, har ventet lenge på anmeldelse av demon's soul. det er et unikt og fantastisk bra spill. personlig bestillte jeg spillet fra dustin home og de leverte det raskt på 3 dager og det ar midt i jule tider og. veldig god anmeldelse var det og.

 

spillet er garantert verdt pengene og til tross for at eg har hatt mange timer med frustrasjon i det så er det en utrolig god opplevelse og godt laget spill. anbefales på det varmeste :D

Lenke til kommentar

Jeg har virkelig ikke fått dreisen på spillet. Mulig jeg valgte litt feil og er lite tålmodig.

 

Det er viktig å knekke koden som de skriver i anmeldelsen, hver mob, etc. har en kode, dersom du bruker riktig våpen og riktig taktikk så er det ikke så vanskelig. Prøver du det samme om og om igjen med samme våpen og samme taktikk så kan du bli sittende fast uten å komme videre. Du kan alltids få hjelp online også da til å ta vanskelige bosser etc. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...