Gå til innhold

Valve kunngjør Portal 2 (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frem med sjokoladekaken!

Les hele saken

 

The cake is a lie!

 

endelig sier jeg bare! Dette har jeg venta en stund på.

Ut i fra GameInformer sine forside bilder hinter det til at vi får bruke portal gun'n utenfor Aperture?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Kommer vel ikke som noen overraskelse med tanke på slutten til Portal 1 ;)
Lenke til kommentar

Vel, jeg tror bokstavene har noe med the Rat Man man finner hulene til i Portal.

 

"D Ratt Mann Honee" er nemlig hva man ender opp med når man ser på bokstavene og bruker fantasien som orddeler. Og later som "0" i "70" er en "O" - noe Valve ikke er fremmed for å gjøre, siden de har flere achievements med leetspeak, og da faktisk også med bruken av "0" som "O". "Cr0wnd" for å nevne en, som er å skyte heksa i Left 4 Dead med ett skudd.

Lenke til kommentar

Blir både glad og trist når jeg leser dette. Glad, fordi spillet sannsynligvis vil bli ekstremt underholdende og bygge videre på et konsept som jeg elsket. Valve leverer alltid. Trist, fordi dette betyr enda mer ventetid før Valve får ræva i gir og lager Half-Life 2: Episode Three. Har de mistet fullstendig inspirasjonen til å fortsette på historien i Half-Life-universet?

Lenke til kommentar

bokstavene i kungjøringen står for Dr. Attmann h0nee dette er et brukernavn og passord til BSS serveren som også ble brukt tidligere.

 

Ah, da er det jo bare å overse hva jeg skrev før i tråden ^_^

 

Blir både glad og trist når jeg leser dette. Glad, fordi spillet sannsynligvis vil bli ekstremt underholdende og bygge videre på et konsept som jeg elsket. Valve leverer alltid. Trist, fordi dette betyr enda mer ventetid før Valve får ræva i gir og lager Half-Life 2: Episode Three. Har de mistet fullstendig inspirasjonen til å fortsette på historien i Half-Life-universet?

 

Tja, tør vi håpe på The Orange Box 2? HL 2: Ep. 3 og Portal 2?

Lenke til kommentar

Her må jeg tørre å si meg sterkt uenig med deg Laland, jeg ville mye heller hatt fortsettelsen av Half-Life enn et nytt Portal.

 

Det er som en annen bruker nevner, det er nesten litt pussig hvordan Valve virker å kaste seg over sine nyere "klassikere" som Left 4 Dead og Portal i stedet for å fortsette å produsere studioets tidligere flaggskip.

 

Er det pengene som frister Valve?

Og i såfall, hvorfor ikke komme med fortsettelsen av HL-serien som jo ville ha solgt flesk uansett?

Kanskje det er deres nyvunne tillit til TV-konsollene eller en "produktivitèt kontra penger" mentalitèt som er ute og går, uansett hva det måtte være liker jeg det ikke.

 

Jeg vil ha Half-Life!

Lenke til kommentar

Må si meg fullstendig med Snurre på dette punktet. Det er nesten latterlig hvor lang tid de skal bruke på fortsettelsen av Half-Life. Forventer nesten noe helt legendarisk, så god tid som de tar seg.

 

Når det gjelder Portal 2 så har jeg litt blandede følelser. Det blir sikkert et bra spill, men føler at det er et litt upassende valg Valve har gjort her. Portal (1)var et fantastisk spill som rett og slett ikke trenger en oppfølger. At de nå har valgt å komme med nr 2 virker mer som en melkeku enn noe annet. Er redd Portal 2 kommer til å skuffe i forhold ti forgjengeren, og ødelegge legendariske inntrykket jeg har av orginalen. Men vi kan jo håpe. :)

Lenke til kommentar

Blir både glad og trist når jeg leser dette. Glad, fordi spillet sannsynligvis vil bli ekstremt underholdende og bygge videre på et konsept som jeg elsket. Valve leverer alltid. Trist, fordi dette betyr enda mer ventetid før Valve får ræva i gir og lager Half-Life 2: Episode Three. Har de mistet fullstendig inspirasjonen til å fortsette på historien i Half-Life-universet?

 

Hvorfor ikke bare Half-Life 3? :D

Lenke til kommentar

Valve har jeg mista nesten all respekt for, dem var store..nei helvete dem var kongen. Men nå har dem ligget på latsiden alt for lenge synes jeg...greit nok Left 4 Dead serien var bra men synes det er på HØY tid dem kommer med noe nytt snart eller i det MINSTE komme med mer til Half Life.

 

Begynner å få Duke Nukem viber bare jeg tenker på Valve....og det er ikke en bra ting.

 

 

Men dem tjener vel nok penger på å melke det noe aldrene Half-Life enda, og STEAM tjenesten som regelrett stjeler fra tullete pc gamere som kjøper derifra til blodpriser....sukk

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Det er som en annen bruker nevner, det er nesten litt pussig hvordan Valve virker å kaste seg over sine nyere "klassikere" som Left 4 Dead og Portal i stedet for å fortsette å produsere studioets tidligere flaggskip.

Er det pengene som frister Valve?

Og i såfall, hvorfor ikke komme med fortsettelsen av HL-serien som jo ville ha solgt flesk uansett?

Kanskje det er deres nyvunne tillit til TV-konsollene eller en "produktivitèt kontra penger" mentalitèt som er ute og går, uansett hva det måtte være liker jeg det ikke.

Jeg vil ha Half-Life!

...eller så satser de på å bruke god tid på spillet, slik at kvaliteten matcher forventningene sånn nogenlunde. Kanskje på tide med Source 2?

Lenke til kommentar

Hva enn som hindrer Valve til å fortsette på Half-Life-serien, så er jeg sikker på at det ikke er penger. Jeg leste på en av bloggene deres eller i et intervju at de var gått tomme for inspirasjon, og at forfatteren/forfatterne deres hadde problemer med å komme på noen fortsettelse til historien.

 

Og nå må vi ikke glemme at Valve var, er og blir en av de mest generøse spillutviklerne noensinne. Tenk på de gratis oppdateringene som har kommet til Team Fortress 2, delvis til Left 4 Dead-serien, og det faktum at spillene deres generelt sett har en lavere pris (på Steam) enn andre spill, og at de i tillegg ofte har sinnsyke rabatter på spillene sine.

 

Og Larzen, tror du virkelig det er Valve som bestemmer prisene på spillene på Steam-plattformen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...