Gå til innhold

Ambisiøse simmer (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg laster de ned... Kjøpte The Sims 3, nekter å kjøpe ekstrapakker med mindre det kommer en som legger til nok, som gjør at den er verdt det. Kom ingen sånne til The Sims 2.

 

Reisefeber tulla jeg vel rundt med i 10 timer kanskje, så var jeg ferdig med den. Morsomste med spillet er jo å lage hus, og ødelegge livet til folka :whistle:

Lenke til kommentar

Melkekua jobber overtid ser jeg.

 

Hvis folk er villige til å kjøpe disse pakkene, er det vel behov for dem? Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe noe.

Veldig enig. Skjønner ikke hvorfor man kan kritisere noen bare fordi de er interessert i å tjene penger. Ønsker man ikke å kjøpe et produkt er det veldig enkelt å la være.

 

Regner med at utviklerne til WoW, CoD og de fleste andre også er interessert i å tjene penger - men sjelden at man hører kritikk til disse.

 

Ja, jeg er enig i at Sims-serien suger heliumballonger - men det er jo helt klart at det er MANGE som kjøper det likevel.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Regner med at utviklerne til WoW, CoD og de fleste andre også er interessert i å tjene penger - men sjelden at man hører kritikk til disse.

Du har vel ikke bodd under en stein de siste årene? Er få spill/spillutviklere som får så mye pepper som WoW og CoD for tiden, selv om begge spillene/spillserien har en helt enorm mengde med fans.

Lenke til kommentar

En utvidelsespakke er som regel større og omfatter mye mer enn en tilleggspake som gjerne kan gi noen få timer med underholdning, mens en utvidelsespakke er gjerne som et minityr spill inne i spillet, f.eks: Oblivion når de fikk Shivering isles så var det en utvidelsespakke som dekket mange timer med spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...