Gå til innhold

Blur i mai (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et av de spillene jeg ser mest fram til i år! Tror jeg har vært så heldig å få prøve beta-demoen også.. Fikk beskjed om at en key skulle sendes på e-post til meg ihvertfall!

 

PGR-spillene har jo vært bra spill, så tviler ikke på kvaliteten på det igrunn!

Lenke til kommentar

PGR-spillene har gitt meg store mengder underholdning, og en Mario Kart-twist på det hele kan jo bli bra. Er med i betatesten som begynner 8. januar (har fått kode fra både GameSpot og HMV) så ser nærmere på det da. Tror dessverre ikke det blir noe kjøp, siden Activision er utgiveren.

Lenke til kommentar

Nesten litt positivt overraska over dette spillet egentlig. Synes ikke det så så veldig gøy ut ut i fra videoer jeg har sett, men et par runder i betaen nå var veldig moro^^ Blir nok derimot ikke noe kjøp så lenge det fortsetter å komme ut masse andre spill jeg heller har lyst på fremover men :p

Lenke til kommentar

Nesten litt positivt overraska over dette spillet egentlig. Synes ikke det så så veldig gøy ut ut i fra videoer jeg har sett, men et par runder i betaen nå var veldig moro^^ Blir nok derimot ikke noe kjøp så lenge det fortsetter å komme ut masse andre spill jeg heller har lyst på fremover men :p

 

Hvordan har du fått betaen så tidlig? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...