Gå til innhold

Sony kjøper Sackboy (PSP, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er en svært lur investering Sony har gjort her. Må innrømme at jeg er svært stolt over Sony som har satset så mye på litt mer kreative og innovative spill i det siste, med stor risiko for dem selv. Og nå som vi ser at satsingene deres begynner å lønne seg, og de tidligere (nesten) ukjente spillutviklerene skaper et navn for seg selv tror jeg vi kan se mange flotte nye spill og spillutviklere vokse frem på denne konsollen. I stedet for å satse på masse gamle franchiser så skaper Sony nå nye (eller i det minste skaper muligheten for nye), og det gir jeg dem to tomler i været for. :thumbup:

Lenke til kommentar

Smart trekk. 90% av de nyeste tredjepartspillene kommer til både 360 og PS3, og derfor blir det stadig viktigere å utvide de interne studioene. Både Sony og Microsoft har ekspandert og skaffet seg nye studioer i det siste, så det virker som om begge selskapene er på rett vei.

 

Edit: Jeg nevnte ikke Nintendo fordi jeg synes at de har mer enn nok av gode interne utviklere.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Det Mhm. sier virker som et mer viktig spørsmål, bør man fokusere på å stadig lage nye spill innenfor samme konsept eller bør man utvikle nye og interesange konsepter. Det som skjer har i allefall begynt å dra ting mot nye konsepter. Det er ikke lenger bare de typiske konseptene som gjentar seg og det syntes jeg er veldig flott. Det blir tatt risker med å utvikle spill med helt nye konsepter mer nå enn noensinne før. Dog ligger det altfor høyt press på grafikken i slike spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...