Gå til innhold

Nintendo DSi XL i hus (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreløpig er jeg storfornøyd med min DSi med godt over 400 timer brukt på den, men ser fordelene en DSi Xl bringer med seg. Etterhvert som Pokémon Heart Gold kommer ut får jeg vurdere om størrelsen er attraktiv nok til at jeg ønsker å bytte, eller om jeg venter til neste generasjon.

 

Såvidt jeg har forstått er det ingen forskjeller på innmaten i DSi og XL-utgaven, men hvordan er det med ting som lysstyrke, høytallervolum/klarhet og batteritid i forhold til DSi? Med Pokémon Platinum har jeg fått snaut ti timer ut av min DSi. Hvilke spill har dere testet med?

Lenke til kommentar

Foreløpig er jeg storfornøyd med min DSi med godt over 400 timer brukt på den, men ser fordelene en DSi Xl bringer med seg. Etterhvert som Pokémon Heart Gold kommer ut får jeg vurdere om størrelsen er attraktiv nok til at jeg ønsker å bytte, eller om jeg venter til neste generasjon.

 

Såvidt jeg har forstått er det ingen forskjeller på innmaten i DSi og XL-utgaven, men hvordan er det med ting som lysstyrke, høytallervolum/klarhet og batteritid i forhold til DSi? Med Pokémon Platinum har jeg fått snaut ti timer ut av min DSi. Hvilke spill har dere testet med?

 

 

Etter hva jeg har lest og sett av video reviews så er skjermen vesentlig mer lyssterke og klarere. Men den har ikke noe høyere oppløsning en tidligere DS utgaver. Det er samme høytaler i XL utgaven men dem har laget noen flere hull så lyden kommer ut litt bedre. Etter video reviewet jeg så så var lyden litt høyre men om det er litt bråk i området så er hodetelefoner fortsatt best.

 

Ang batteri så skal det være likt etter hva jeg husker, maskinen har kun en annen skjerm og stylus ellers er det samme maskinen sån egentlig.

 

Jeg vil vel si at DSi XL er maskinen du sitter hjemme å spiller med, dem tidligere som er vesentlig mindre er kjekke til å ha med seg.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Nå er snart tiden inne for en ny DS av noe slag, da L-knappen på min trofaste DS Lite begynner å ta kvelden etter mye bruk.

Har lest mye bra om den nye DSi XL, men syntes fargene er litt for sære for min egen del. Må vel kanskje vente på en hvit eller sort utgave jeg da. ;)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke plasseringen av Power-knappen.

Hvorfor bare ikke ha den på toppen?

Jaja, håper den er hard å trykke inn.

Den er så godt som umulig å slå av uten at du mener det.

Da har du virkelig talent ;)

Den har samme plassering som på DSi.

Jeg har personlig aldri hatt problemer med noen knapper på en

eneste Game Boy- eller DS-modell.

Knappeplasseringen er alltid upåklagelig fra min side.

Lenke til kommentar

Det frister veldig å kjøpe DSi XL. Har savnet en større skjerm, og her er den nesten dobbelt så stor. Kjenner meg også igjen i det som står i artikkelen. Har ofte DSen langt opp i trynet for å se alt på skjemen, og det kan bli litt slitsomt etter hvert. Ser for meg at det er mer avslappende med XL. Men får jo og litt dårlig samvittighet siden jeg kjøpte min DS Lite for bare rundt et år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...