Gå til innhold

PS3 med alvorlig skuddårsbug? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ingen onlinespilling? Kanskje verd å betale 250,- i året for XBL likevel da..

 

 

Det var da veldig, det er snakk om 1 dag..

 

Vist ikke du kan holde deg unna onlinespilling i 1 dag bør du kanskje heller bruke de 250 kronene på profesjonell hjelp...

Lenke til kommentar

Logget på i 6-7tia og hadde null problem med å logge på.

Eneste problemet jeg har hatt med PSN er onlinespilling på Bad Company 2 demoen, noe som selvfølgelig oppstod da jeg skulle teste lydanlegget jeg nettopp hadde fikset opp...

 

Nevertheless, Aliens VS Predator ble mer skummelt :S

Lenke til kommentar

Så ingen onlinespilling? Kanskje verd å betale 250,- i året for XBL likevel da..

 

 

Selvfølgelig måtte trolla komme fram. Buggen hadde vel vore der uansett betalt online eller ei.

 

 

Får håpe dei er kjappe med ei oppdatering.

Endret av Belzebob
Lenke til kommentar

Ikke noe som plager meg noen særlig den bugen her. Så lenge PSN er gratis så skal jeg ikke klage. Hadde dette skjedd med noe jeg betaler verdifulle kroner for ville saken vært en helt annen.

Problemet ligger i ikke hos PSN, men i selve PS3-maskina. Resultatet er at den nekter å starte spill selv om maskina er offline, både spill på disk og nedlastbare spill har problemer. Jeg fikk selv tak i Heavy Rain i dag, men får altså ikke lov å spille det. Noen spill, i alle fall de uten trophies ser ut til å virke.

Lenke til kommentar

Problemet ligger i ikke hos PSN, men i selve PS3-maskina. Resultatet er at den nekter å starte spill selv om maskina er offline, både spill på disk og nedlastbare spill har problemer. Jeg fikk selv tak i Heavy Rain i dag, men får altså ikke lov å spille det. Noen spill, i alle fall de uten trophies ser ut til å virke.

Virkelig! Jeg spiller Heavy Rain akkurat nå. Merker ingenting til denne bugen jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...