Gå til innhold

PS3 får kun nedlastbar Dragon Age-utvidelse (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er bekreftet, er at Alistair, Wynne og Loghain er med i utvidelsen. (Naturligvis forutsatt at du ikke henrettet Alistair / Loghain i origins.)

Oghren skal være en mye mer sentral karakter enn hva han var i originalen.

 

 

Forøvrig var det en veldig merkelig regel om å ikke selge DLC både på nettet og i butikk. Jeg har problemer med å se hensikten med en slik begrensning..

Endret av frankpettersen
Lenke til kommentar

Det som er bekreftet, er at Alistair, Wynne og Loghain er med i utvidelsen. (Naturligvis forutsatt at du ikke henrettet Alistair / Loghain i origins.)

Oghren skal være en mye mer sentral karakter enn hva han var i originalen.

 

 

Forøvrig var det en veldig merkelig regel om å ikke selge DLC både på nettet og i butikk. Jeg har problemer med å se hensikten med en slik begrensning..

 

Hvor har du lest dettte. Etter det jeg har lest har den bare bekreftet at Alistair skall være med.

 

 

Tror neppe Wynne er spillbar char, siden alledrede er 2 ny mages :D

 

Om dette sant er det enten Alistair eller Loghain. Kommer vel hva du velger lansmeet.

 

 

Det er bare 1 char fra orginale Dragon age så er Spillbar. Håper virkelig ikke er Oghren. Kan ikke fordra han.

Her ser du nye plasser/personer så blir med.

http://dragonage.bioware.com/awakening/world/

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar

Hvor har du lest dettte. Etter det jeg har lest har den bare bekreftet at Alistair skall være med.

 

Det er bare 1 char fra orginale Dragon age så er Spillbar. Håper virkelig ikke er Oghren. Kan ikke fordra han.

Her ser du nye plasser/personer så blir med.

http://dragonage.bioware.com/awakening/world/

 

Du var ikke langt unna kilden med linken din: Awakening's egen FAQ :)

 

"For companions you'll potentially meet Loghain, Wynne, and Alistair depending on your decisions in Origins"

 

Og Oghren er dritkul! Han representerer alt en dverg skal være, og gjør det med stil. :D

 

Det er så deilig å ha en character som tåler en fornærmelse i ny og ne. For ikke å snakke om alle de deilige kommentarene han slenger i hytt og pine.

Lenke til kommentar

Veldig merkelige regler i SCEE. Gir ingen logikk uansett hvor hardt jeg prøver å finne det. Føles absurd at et selskap ikke får selge produktet sitt over disk om de legger det ut på PSN. Håper for Sonys del at de ikke irriterer Bioware bort fra seg. RTO har vel enda ikke sluppet gjennom de superstrenge kontrollene der (som forøvrig holdt Braid unna en evighet). Apple light?

 

Uansett: Gleder meg til fortsettelsen. Håper bare ikke det er EA som har presset Bioware til å lage et hasteprodukt. SPOILERE: Likte dårlig at de sosiale utviklingsmulighetene er borte, at de fleste sentrale karakterer ikke har noen rolle, og at ALT utstyr fra DLC (Warden Commander Set, Duncans Weapons osv) ikke kan overføres. På den andre siden glad for at Oghren får en stor rolle. Fantastisk karakter, men kom litt i bakgrunnen i Origins.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...