Gå til innhold

Shattered Horizon-utvidelse snart ute (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk et meget underholdende skytespill, hvis du har en grei maskin til å dra det. Veldig simpel med morsom action, man har bare ett våpen (full auto og sniper mode) og tre forskjellige typer granat typer. Når man får teken på å navigere rundt i full 360 grader, er det ganske kult. Man har også en stealth mode, man kan slå av elektronikken i drakten og gli rundt, morsomt og overraske folk osv, men til gjengjeld har man ikke interface/radar selv.

Lenke til kommentar

Spillet er verdt 5 euro det er sikkert, men ikke noe mer. Jeg kjøpte det for full pris, og har ikke spilt det i mer enn noen dager i strekk før jeg la det helt fra meg. Det største "men"-et er jo selvfølgelig at det er bare et våpen, som i tilleg ikke er spesielt bra eller morsomt å bruke. For fans av spray-and-pray er kanskje dette underholdende, men ikke for meg. Banene og grafikken er helt statisk og ingenting skjer, annet enn at man dreper folk og tar noen kontrollpunkter.

 

Skal såklart sjekke ut moonrise, men det varer nok bare noen dager denne gangen også.

Lenke til kommentar

Jeg er enig der. Man blir fort lei av det, men jeg kommer nok til å fyre det opp igjen når de nye brettene kommer. Har også oppgradert skjermkortet siden sist, så det blir gøy å se hvor bra det kan se ut med rett utstyr.

 

Vil anbefale folk å prøve servere som opererer med "assault"-funksjonen. Da er det et lag som forsvarer mens det andre skal angripe, også byttes rollene om neste omgang....Mye artigere enn standard "battle"!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...