Gå til innhold

Ubisoft med Ghost Recon: Future Soldier (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke kommet til PC og PS3 hadde det blitt mange sinte fans verden over, det er sikkert!

 

Ally: Vil tro det blir lasere, plasmavåpen og alt mulig vi kan tenke oss i framtiden. Vet ikke hvor mye framtid de mener med prototype framtidsvåpen, men vi kan vel tenke oss til at det langt mer avansert enn en vanlig M4-rifle :)

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Til tross for det som ble sagt i anmeldelser osv. synes jeg at dine kampkamerater sin AI er det verste som finnes på markedet. Hver gang jeg ba dem holde seg unna eller ta dekning ett eller annet sted kunne du være sikker på at de skulle stå midt på åpent terreng og skyte som idioter helt til de ble drept. Dette skjedde så mange ganger på PC at jeg ble lei og solgte spillet... som jeg kjøpte igjen seinere på 360 i håp om å få en bedre versjon. Men det ble samme dritt om igjen.

 

I et veldig lignende spill (nemlig Rainbow Six Vegas) er derimot AIen mye bedre: dine kamerater står ikke unødvendig under ild når du ber dem ta dekning. Dette skjer jo også i blant men i forhold til GRAW er det minimalt. Så jeg skjønner ikke helt GRAWs suksess. Spillet er jo bra i utgangspunktet men den ikke-fungerende AIen ødelegger absolutt alt. I stede for et strategisk krigsspill får vi servert en barnevaktssimulasjon. Ellers takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...