Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (uke 5) (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om du ikke har lyst og bruke ca 24 timer på å få det til å funke og forventer absolutt ingen ting bra er det bare å prøve Mortal online, om du ikke er er nr 1 fanboy av sandbox mmo så er det nokk ikke mye å hente, skriver bare dette for å advare andre som er som meg som liker at det faktisk er et spill å spille når jeg skal spille noe, men for andre go ahead dette er second life bare in the middle ages imho.

Lenke til kommentar

om du ikke har lyst og bruke ca 24 timer på å få det til å funke og forventer absolutt ingen ting bra er det bare å prøve Mortal online, om du ikke er er nr 1 fanboy av sandbox mmo så er det nokk ikke mye å hente, skriver bare dette for å advare andre som er som meg som liker at det faktisk er et spill å spille når jeg skal spille noe, men for andre go ahead dette er second life bare in the middle ages imho.

 

 

ignorer han, vet ikke hva man snakker om. tar ikke mange timene å laste ned og spille hvis man vet hva man gjør. er noe innviklet ja, men de fleste er istand til det. leser man grundig på forumet, så er det lett som bare det!

 

er jo en del serverlagg i det siste, men bare på grunn av at det er åpen beta, var helt fint i closed beta stort sett

Lenke til kommentar

om du ikke har lyst og bruke ca 24 timer på å få det til å funke og forventer absolutt ingen ting bra er det bare å prøve Mortal online, om du ikke er er nr 1 fanboy av sandbox mmo så er det nokk ikke mye å hente, skriver bare dette for å advare andre som er som meg som liker at det faktisk er et spill å spille når jeg skal spille noe, men for andre go ahead dette er second life bare in the middle ages imho.

 

 

ignorer han, vet ikke hva man snakker om. tar ikke mange timene å laste ned og spille hvis man vet hva man gjør. er noe innviklet ja, men de fleste er istand til det. leser man grundig på forumet, så er det lett som bare det!

 

er jo en del serverlagg i det siste, men bare på grunn av at det er åpen beta, var helt fint i closed beta stort sett

 

ignorer han, han vet vist ikke hvorfor jeg skrev det, skrev dette kun for en eneste grunn til å advare de som forventer at det er som andre mmo'er bare fps, for det er så langt i fra det som det går an å bli. og man skal ikke trenge å lese forum for å få spill til å funke skal være så enkelt som en install fil så er man ferdig var en del mere stress enn som så for og si det mildt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...