Gå til innhold

Fallout: New Vegas-nytt i kveld (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bethesda er jo med på utvikligen hvis jeg ikke tar helt feil?

 

"Sist april ble det annonsert at Bethesda og Obsidian Entertainment samarbeidet om å gi oss Fallout: New Vegas."

 

Var jo også Bethesda som annonserte at vi skal få høre noe ikveld.

 

Så vi får forhåpentligvis det gode gamle av Bethesda og nye nytt som fungerer fra Obsidian :)

Lenke til kommentar

Litt skeptisk til Odsidian "Studioet har tidligere jobbet med Star Wars: Knights of the Old Republic II, Neverwinter Nights 2". Har spillt begge disse spillene, og selv om de hadde ekstremt godt gameplay var spillene nesten ødelagt av bugs. Slike bugs som gjør at hele maskina stopper, eller krasj til wondows. Serlig var dette i KOTOR 2, stiller meg skeptisk til dette spillet, blir muligens et kjøp. Mest pga elsket FO3 B)

Lenke til kommentar

Men hvis de bugsa blir fikset er det vel ikke et alt for stort problem?

 

Har spilt KOTOR2 selv, men har egentlig ikke opplevd noen store bugs som jeg husker.

 

Vel, noen av buggsa ble fiksa, men det var en der man måtte gå ned på laveste grafikkinnstillinger for og komme seg igjennom byen, uten at man skal krasje til windows ved hver lasteskjerm. Dette var da med siste patchen. Så hvis buggsa blir fiksa er det jo ikke noen problem.. problemet oppstår hvis de ikke blir det.

Lenke til kommentar

Virker sånn. Er jo Obsidian og ikke Bethesda som er utvikler. Er alltid litt skeptisk til slike oppfølgere som blir utviklet av et annet selvskap.

 

Siden Obsidian i hovedsak består av folk som flyktet fra Interplay-skuten før den gikk fullstendig på grunn, har jeg enhver tro på at Obsidian klarer å gjøre gode ting med grunnlaget Bethesda har lagt.

Lenke til kommentar

Gler meg som eit barn til dette her. Det einaste som skremmer meg litt, er at dei annonserte det i fjor, og berre i overkant av eit år etter skal det kome ut. Fryktar eit utvatna produkt av typen Fallout Tactics.

Håpar gamer.no kjører ein lengre artikkel om det snart. Intervju med utviklarar eller noko.

Lenke til kommentar

Gler meg som eit barn til dette her. Det einaste som skremmer meg litt, er at dei annonserte det i fjor, og berre i overkant av eit år etter skal det kome ut. Fryktar eit utvatna produkt av typen Fallout Tactics.

Håpar gamer.no kjører ein lengre artikkel om det snart. Intervju med utviklarar eller noko.

 

Synes også det var skummelt tidlig å utgi et nytt spill i Fallout-serien så kort tid etter Fallout 3.

Får bare håpe nivået holder seg oppe, å de ikke "rusher" med å utgi spill som ikke er i nærheten av den standarden vi er vant til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...