Gå til innhold

Nye prøvelser i Dante's Inferno (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er laget en animasjonsfilm basert på spillet (eller omvendt??)...

Litt cheesy for å si det MILDT haha. Hvorfor kalle det Dantes inferno når det eneste de har felles er navnet og de forskjellige nivåene i helvete.. jaja.

 

Hva blir det neste? Ole Brumm goes postal i hundremeterskauen, drep brumms venner med de kraftigste våpenene før de dreper deg!

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller kommer det nytt innhold til alle EA sluppne spill? Gjerne like etter release. Lukter litt fælt må jeg si.

 

Ja, det er til å spy av. Seriøst folkens, drit i å kjøpe disse "ekstrapakkene". Snart må vi betale dobbel pris for å få "hele spillet". Den kjøpte versjonen inneholder snart bare main quest, mens alle sidequests må lastes ned og betales for individuelt. Evig hatbar utvikling.

Lenke til kommentar

At det er et nytt konsept er det ingen som påstår, men det har uten tvil blitt en ny eksplosiv vekst de siste årene som i de fleste tilfeller kan stilles spørsmål ved.

 

Hvorfor heller ikke benytte 4-5 måneder ekstra på å få et mer innholdsrikt spill, istedet for å selge det 2-3 måneder etter spillets utgivelse?

Pga folk betaler uten å nesten blunke en gang.

 

DLCs selger, og det er det som betyr noe for utviklerne, ikke at vi får såpass mye mer å kose oss med som spillere.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Faktisk aldri betalt for en DLC. Har tenkt på det enkelte ganger og Mass Effect 2 blir muligens første gang, men Bioware kan jeg delvis unne det. De er av få utviklere hvis spill er gjennomsyret av kvalitet. De sier jo at dlc'ene blir påbegynt etter spillet er ferdigutviklet, men lurer på er en sannhet med modifikasjon eller ikke. Who knows.

Lenke til kommentar
Det er laget en animasjonsfilm basert på spillet (eller omvendt??)...

Litt cheesy for å si det MILDT haha. Hvorfor kalle det Dantes inferno når det eneste de har felles er navnet og de forskjellige nivåene i helvete.. jaja.

 

Hva blir det neste? Ole Brumm goes postal i hundremeterskauen, drep brumms venner med de kraftigste våpenene før de dreper deg!

 

Jeg begynner å blitt lei av sånne kommentarer til dette spillet, du er klar over at det var aldri deres intensjon om å kopiere diktet helt?

 

De sier det selv i en dev. diary, at hvis de hadde brukt innholde i divine comedy bokstavelig talt hadde vi endt med et spill hvor du spiller en dikter og går rundt for å så bekskrive alle sirklene i helvete..

 

Det hadde ikke blitt et særlig gøy spill?

 

De har valgt å ta en action vridd til det, istedenfor en dikter, så er dante en ridder fra korstogene.

Lenke til kommentar

7 timer og 600 spenn, nei takk da venter jeg heller litt over en mnd og venter på att God of War III skal gi meg en grafisk orgasme.

 

Kanskje jeg plukker dett opp når det koster under 200 på Play eller noe men å betale så mye for så lite og når de attpåtil har DLC klart er iallefall ikke meg

 

Jeg anbefaler å bytte inn 2 spill som du ikke liker til gamestop da, men det er vel for seint nå?

 

Uansett, jeg var ganske klar over at spillet vil være kort, men helvete konseptet virker så kult!

Lenke til kommentar

Det er laget en animasjonsfilm basert på spillet (eller omvendt??)...

Litt cheesy for å si det MILDT haha. Hvorfor kalle det Dantes inferno når det eneste de har felles er navnet og de forskjellige nivåene i helvete.. jaja.

 

Hva blir det neste? Ole Brumm goes postal i hundremeterskauen, drep brumms venner med de kraftigste våpenene før de dreper deg!

 

Hvis du ikke viste det, så er Dante's Inferno basert på et dikt. Men du vet tydeligvis ikke hva "basert" betyr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...