Gå til innhold

Gran Turismo 5 «til høsten» (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å drøye litt nå ja...men sålenge det blir vesentlig bedre en den lattlige trail demoen dem kom med for noen uker siden så er jeg glad...for det var noe møkk.

Ja jeg er spent på hvor bra GT5 blir egentlig. Hvis demoen er noe å gå etter så syns jeg det mangler ganske mye på kjøremodellen. Det er jo en stor forbedring fra GT4 (som jeg forgudet), men i dagens market er det ikke godt nok. Forza 3 hadde jo ganske kurant handlig, men hadde alt for aggressiv ABS (som ikke kan justeres). I tillegg slo det jo over til komi-fysikk så fort noen av hjulene på bilen forlot bakken (og medfølgende barrel roll intraff). Er det noe jeg virkelig savner i GT nå, så må det jo være skikkelig feeling på hjulspinn og brent gummi etterlatt på asfalten!

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar

Gudbedre for et sirkus. GT5 har snart utgått på dato. Argumentene er ofte at PD skal være så perfeksjonistiske. Joda. Grunnen er vel at de finpusser og finpusser fordi de vet at produktet deres egentlig ikke er så mye bedre, eller om det er bedre, enn Forza 3. Det endel vel med en prolog til slik at de kan designe spillet fra bunn av igjen.

 

Finn på noe annet nå.

Lenke til kommentar

De hadde nå lisens til F1 bil i prologuen, de har ikke lisens til formel 1 løp osv.. men det blir nok en formel 1 bil og tre også i fullversjonen skulle en tro :)

 

men mja.. det er sikkert ikke derfor gamer har brukt bildet :p

 

Hmm ok :) Trodde det bare var Codemasters som hadde lisens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...