Gå til innhold

Massiv kriging i mars (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper viiiirkelig dette spillet blir på lik linje med SupCom, noe jeg dessverre tviler litt på. Har spilt eneren i hundrevis av timer, og det er det BESTE RTS spillet jeg noengang har spilt (på lik linje med classics som RA2).

 

Har hørt at Chris Taylor, som er hjernen bak SupCom selv sa at SupCom 2 kom til å bli et spill som var mer "for the masses"... mer Mainstream om du vil. Dette er noe jeg hørte for et halvt år siden, så ta det med en klype salt. Men "for the masses" skremmer meg litt...

 

Uansett håper jeg dette strekker seg opp til forgjengerens nivå og gir oss masse timer med stor krig :D

Lenke til kommentar

Ah gud jeg gleder meg som en liten unge! Har mistet telling over hvor mange timer det har gått bort på Supreme Commander(dog Forged Alliance skuffet meg litt).

 

Håper de kjører på videre i samme stil som SupCom1, en av de beste RTS'ene om du ser bort fra StarCraft og bestefaren til SupCom, Total Annihilation(må si jeg faktisk savnet flyvende tech crafts).

 

Trenger vel strengt talt ikke no nytt SupCom spill heller, hadde greid meg lenge med en patch som gjorde at Tech 1/2 units kunne oppgraderes til å bli nyttige mot tech3/exp units.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...