Gå til innhold

Jaktspill til 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det ser da så stygt ut!?

Mulig "The Hunter" har skjemt meg bort, men dette så da verre ut enn "Deer Hunter 2005".

 

Nuvel, det er jo mulig spillet er fantastisk å spille da. Så lenge det satser på et minimum av realisme så kan det være verdt å prøve.

Alt må jo være bedre enn railshooterne som Cabela produserer.

Lenke til kommentar

Hvis dette skal være så realistisk, hvorfor jakter de storvilt med hagle? Er jo ikke lov en gang ...

 

I USA er dette tillatt. Og om jeg husker jægerprøven min korrekt, så er det også tillatt i Norge.

Stemmer det ja, glemte den biten. Begynner å bli en stund siden jeg tok prøven. Men i Norge er det ikke tillatt å jakte storvilt med hagle. Rådyr kan du ta med hagle, men det er småvilt.

 

EDIT: Er heller ikke realistisk at spilleren kommer så nærme dyret uten at det stikker av ...

Endret av Block
Lenke til kommentar
EDIT: Er heller ikke realistisk at spilleren kommer så nærme dyret uten at det stikker av ...

 

Fullt mulig å bedrive effektiv lokkjakt for å få dyr helt innpå seg jo.

 

Det er forresten 20 meter på rådyr i Norge som er anbefalt maksimalavstand, det betyr at om du kjenner hagla og spesialammunisjonen din så du vet den samler godt og treffer med stor kraft også på 40 meter så er det ingen lover du bryter.

Endret av Clakz
Lenke til kommentar

EDIT: Er heller ikke realistisk at spilleren kommer så nærme dyret uten at det stikker av ...

 

Hvis du ser nede til venstre ser det ut som om spilleren sitter i / har på seg en slags form for skjul/kappe, kansje han sitter i et skjulested? Dette vises kansje ikke på selve bildet annet en nede til venstre, men spillet er jo fortsatt i produksjon. Realismen kan sikkert stilles til egne behov når det kommer, det burde gå ann. :)

Lenke til kommentar

EDIT: Er heller ikke realistisk at spilleren kommer så nærme dyret uten at det stikker av ...

 

Sannsynligvis er dyret en kjempemutant. I bildet står det egentlig er 200 meter unna, men perspektivet får beistet til å virke nærmere :D

 

Spøk til side; Er enig i at grafikken var noe simpel. Sannsynligvis får det en kraftig overhaling innen release.

Lenke til kommentar

Men når kommer det et jakt-MMO? Der man kan veive rundt, skremme andres vilt, sitte i flere timer på post og det eneste man skyter er en annen jeger... Møte andre spillere rundt et bål og bytte et kikkertsikte mot ei flaske sprit (med påfølgende raving rundt med våpen, som etter at man har vært på bar i GTA IV) osv... Måtte da blitt suksess! ;)

Lenke til kommentar

Men når kommer det et jakt-MMO? Der man kan veive rundt, skremme andres vilt, sitte i flere timer på post og det eneste man skyter er en annen jeger... Møte andre spillere rundt et bål og bytte et kikkertsikte mot ei flaske sprit (med påfølgende raving rundt med våpen, som etter at man har vært på bar i GTA IV) osv... Måtte da blitt suksess! ;)

Tja... Deer Hunter har multiplayer, det er vel det nærmeste du kommer. Instaban om du skyter mot en annen jeger da.

TheHunter er vel bare MO foreløpig, men det virker som det er en ganske aktiv community rundt det. Men gjengen der er alt for seriøse til å mekke noe som det du foreslår.

 

For orden skyld: Det å drikke på jakt IRL er automatisk utkastelsesgrunn i samtlige jaktlag jeg har vært borti. En kan ta seg en dram på kvelden ja, men ikke med våpen i nærheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...