Gå til innhold

Hellgate gjør comeback (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er det et faktisk MMO-nå, eller fremdeles bare multiplayermodellen fra Diablo 2 med en påklistret "MMO"-merkelapp og betalingsmuligheter? Dersom Flagship ikke hadde gjort kuvending på alphastadiet og bestemt seg for at Hellgate skulle markedsføres som et MMO, og derfra pøst masse ressurser inn i å utvide en nettinfrastruktur som i utgangspunktet ikke var egnet for MMO-modellen, og i stedet hadde konsentrert seg om å faktisk fullføre spillet, kunne ting sett veldig annerledes ut i dag.

Lenke til kommentar

Har vi spilt samme Hellgate? Selv en del år etter kommer jeg på sånn i farten undergrunnstunneller, maintenance-områder, gateplan med de variasjoner det medfører, undergrunnsstasjoner, British Museum, bunnen av Themsen, helvete, innsiden av en hjerne ... Eller mener du man burde ta turen til Tokyo også i Hellgate: London?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har vi spilt samme Hellgate? Selv en del år etter kommer jeg på sånn i farten undergrunnstunneller, maintenance-områder, gateplan med de variasjoner det medfører, undergrunnsstasjoner, British Museum, bunnen av Themsen, helvete, innsiden av en hjerne ... Eller mener du man burde ta turen til Tokyo også i Hellgate: London?

Du skjønte hva jeg mente. Det var ikke mye variasjon, og det tok ikke lang tid før man (jeg iallefall) var møkkalei av de få områdene som var med i spillet. At de var tilfeldig generert hjalp ikke en eneste dritt, spesielt ikke når alt kom en gang til når du nådde lvl 30.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...