Gå til innhold

Napoleon: Total War med dato (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow Nero Wulf, det hadde jeg ikke tenkt på. Totalt enig der. Synes det er litt melking at de slipper et nytt spill året etter, som bare "finpusser" og dreger det inn til 1800-tallet. Personlig burde synes jeg det burde komme en patch til empire total war, som "finpusser", og gjør Napoleon Total war til en expanison.

 

Det kan selges som spill i seg selv, eller legges på Total war. Napoleon var jo en stor krigsherre, men litt melking syns jeg allikevel det blir. Nero - Wulf, en strålende idê, kontakt Creative Assembly right away! ;) Men nå er det litt empire:total war gaming. :)

Lenke til kommentar

CA har allerede svart/skrevet om hvorfor de bestemte seg å lage, samt hvorfor de ikke gjorde N:TW som en expansion: http://blogs.sega.com/totalwar/2010/01/14/why-napoleon-by-mike-simpson/

 

Egentlig gjør det meg ganske lite at Empire: Total War blir finpusset istedenfor Napoleon: Total War, siden jeg har allerede blitt litt smålei og jeg vil ha noe nytt, noe jeg har blitt med de tidligere titlene siden Rome også etter å ha spilt de en god stund.

Lenke til kommentar

Latterlig. Denne spillserien har konsekvent blitt ødelagt av dårlig AI, ser null grunn til å kjøpe noen ny iterasjon.

 

Nei, hvis man skal ha *gode* grand strategy spill, se til Paradox

 

Til dels enig, men Europa Universalis-serien og Hearts of iron o.l. tilbyr jo ikke spektakulære 3d-slag som Total war-spillene, og av den grunn skal det i hvert fall prøves.

 

Håper de har fiksa opp i mye at det jeg irriterte meg over i Empire som: Europa hadde latterlig få provinser, laggete kampanje, historisk inkorrekte uniformer, mangel på særegenhet i de forskjellige nasjoners hærer, leiesoldater burde det også være og selfølgelig A.I-en som sjelden har imponert meg i TW-seriens mange titler.

 

Gleder meg til å se hva de har klart å finne på denne gang!

Lenke til kommentar

Enig i at AI-en har blitt dårligere. Ihvertfall når det gjelder å dekke seg bak et gjerde eller i et hus. Helt idiotisk! Husker en gang at fienden var i et hus i en liten landsbygd, og det funket ikke å angripe fienden, da det var bugga og soldatene mine forstod ikke at de skulle SKYTE på fienden. Dermed prøvde de å angripe huset med bajonetter, men da de nådde døra, gikk de ut igjen, og inn igjen, og ut - igjen.

 

Soldatene var også ganske like. Uniformene hadde bare forandret farge. F. eks linjeinfanteriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...