Gå til innhold

Tiårets beste spill (20-11)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes World of Warcraft burde havnet blant topp 10 pga. mengden som spiller det, og måten de leverer nytt innhold, som jo er ganske ofte. Dessuten er det en fryd og spille og definitivt det MMORPG spillet som har fenget meg mest, synes personlig at topp 10 burde ha disse 2 spillene i seg, WoW og CoD 4 :D Men BF2 er et bra spill, absolutt verdt plass nr.12, men kanskje litt høyere opp på lista :p

Endret av Kælven fra Dala
Lenke til kommentar

Veldig artig å se at Team Fortress 2 får den anerkjennelsen det fortjener - bare så synd at det har vært veldig vanskelig å få norske spillere samlet på norske servere.

 

Vi hoster 4 servere som tidvis er smekkfulle, for så å stå tomme et par dager. Veldig synd, for spillet er UTROLIG artig og miljøet man får på de norske serverne er helt herlig :-)

Lenke til kommentar

Synes World of Warcraft burde havnet blant topp 10 pga. mengden som spiller det, og måten de leverer nytt innhold, som jo er ganske ofte. Dessuten er det en fryd og spille og definitivt det MMORPG spillet som har fenget meg mest, synes personlig at topp 10 burde ha disse 2 spillene i seg, WoW og CoD 4 :D Men BF2 er et bra spill, absolutt verdt plass nr.12, men kanskje litt høyere opp på lista :p

 

Dårlig argument. Mange hører på Britney Spears, det gjør henne ikke til en bedre musiker. Ei heller WoW et bedre spill.

Dette er gamer.no ikke gamereactor.no hvor salgstall er alt. ;)

Lenke til kommentar

Forza 2 på 18. plass? Syns selv at Forza 2 var et bra spill, men Forza 3 er faktisk et bedre spill hvis du spør meg. Er mulig Forza 3 er på topp 10, men tviler på det siden toern ligger på topp 20.

 

De ti siste årene er nok Halo, Forza 3, Mass Effect, Bioshock, PGR3, Portal, Rallisport Challenge (2), BF 1942 og 2, COD4/MW2 blant mine favoritter som jeg kommer på i farta. Av XBLA-spill vil jeg nevne Braid, Marble Blast Ultra og Trials HD som mine kanskje tre favoritter.

 

Lister over "de beste spillene" vil uansett variere fra person til person. Om jeg syns at Forza 3 er et bedre spill enn Forza 2, så betyr ikke det at de hos Gamer.no også gjør det.

Endret av Lygre
Lenke til kommentar

Final Fantasy 7 blir vel ikke å finne på denne listen går jeg utfra? Siden det kom i 1997?

Eller fordi det er et overhypa spill for sære japnofile? ;) Neida, men spillet ER overhypa i tillegg til å være en parodi på seg selv, alle plot-vrigningene gjør det nesten LATTERLIG. Og japnofile må bare akseptere at ikke flesteparten av gamere gidder å bry seg med J-RPGs.

Lenke til kommentar

Flesteparten av spillere bryr seg ikke om japanske rollespill? Ja, kanskje det, men FF VII er faktisk av veldig mange regnet som (et av) tidenes beste spill. Og det kommer fra både japanere, amerikanere og nordmenn.

 

FF VII er det beste spillet jeg har spilt. Skal en del til for å overgå historien, karakterene og musikken fra det mesterverket.

Endret av Lygre
Lenke til kommentar

En meget god venn av meg er så lite interessert i Japan generelt som man kan bli, men har allikevel Final Fantasy VII som et av sine topp tre favorittspill.

 

Ellers er jeg rimelig fornøyd med lista denne gangen, selv om jeg hadde sett for meg at både TF2, Diablo II, WoW og MGS2 hadde potensiale til å komme på topp 10, iallefall D2 og MGS2. Men, det gjør det bare enda mer spennende å se hva som kommer på topp 10 :)

Lenke til kommentar

Jojo, men det virker som alle japnofile tror at FF VII er så mye bedre enn det faktisk er. Så mye hype for så lite, det er jo bare langtekkelig og kjedelig om du ikke er hardcorejapsenerd. Kampene er kjedelig og teknisk sett er spillet ikke veldig imponerende, selv for sin tid. Repetitivt og langt.

Men gidder ikke ta denne diskusjonen, alle som mener FF VII er sååååå bra har nærmest et blindt religiøst forhold til spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...