Gå til innhold

Nytt Splinter Cell utsettes (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig like greit. Nå kommer ME2 og Bioshock 2 i løpet av årets to første måneder. Det hadde blitt for mye av det gode med Conviction oppi det hele. Nå kan vi kose oss i påsken også! :)

Sant dette :) Er egentlig glad det skjedde, men allikevel; HERREGUD Ubisoft! Nå må dere få ut fingeren! :p

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Tjueti har jeg trua på blir et heidundrene spillår. Jeg syns det er helt OK at Conviction blir utsatt.

 

Og et lettelsens sukk er det å lese om en ny Driver-tittel. Har savnet Tanner på nåværende genererasjons spillkonsoller. Ener'n og toer'n er klassikere, men treer'n fikk dessverre kun én tommel opp fra meg. Parallel Lines har jeg med det ikke hatt motivasjon til å prøve.

 

Så nå håper jeg Ubisoft tar tittelen opp til nye høyder igjen. Har trua på at Ubisoft klarer dette. Min bønn til spillprodusenten, er: Gi oss en friskere og kulere Tanner til neste år. Gjerne i et nytt tiår, nye biler, ny handling og nye byer med større areal å boltre seg på. Ja, ønskene er mange! B)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...