Gå til innhold

Teaser: LEGO Universe (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes i mine øyne to lego-spill som skiller seg ut, og det er Lego Rock Raiders som et himla enkelt men morsomt strategispill og Lego Racers til N64. Særlig Lego Racers likte jeg, for editoren var overraskende god og funksjonabel i forhold til hva en kunne forvente. Håper det blir noen editorer alá det med i dette spillet. :)

Lenke til kommentar

Hehe genialt!

 

Elsker humoren i de nye spillene, og har spillt dem alle.

 

Lego Indiana Jones

Lego Indiana Jones 2

Lego Star Wars

Lego Star Wars 2

Lego Batman

 

De er noen av de mest geniale spillene å spille sammen med kidden sin, voksen humor blandet med barnslig morro. Så vi begge får ett bra utbytte av å spille dette.

 

Men MMO? Hmm...Vil nå ikke at kidden skal bli avhengig av MMO allerede, litt for tidlig for det...

Lenke til kommentar

Det verste er at dette er faktisk kanskje et MMO som kan passe meg..

 

Jeg har faktisk noe problemer med MMORPG-spill, siden jeg synes "rollespillingen" ikke klarer å holde mål så godt..

 

Men, mine problemer med slike online rollespill tror jeg kan bli helt uvesentlig i et spill som dette! For dette er bare "tut og kjør og ha det gøy!", kontra andre som jeg faktisk prøver å "rollespille" i..

 

Så.. 31 år, og det MMO som kanskje skal få meg til å bli gira, er LEGO Universe!! :D hehe..

 

Vel, har rundet alle de andre LEGO spillene, bortsett fra Lego Indiana Jones 2, det har jeg ikke kjøpt... enda.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...