Gå til innhold

Tiårets beste spill (50-41)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er VELDIG enig i at Flatout 2 / Flatout: UC ble med på denne listen, men det skulle nå egentlig kommet enda lenger opp på listen syntes jeg. Etter Forza 3 og Forza 2, er det vel det mest spilte bilspillet gjennom tidene for min del! Og tror folk er online i Flatout: UC fortsatt!

 

Bugbear bør snarest få fart i utviklerkverna borte i Finland og få ut en skikkelig oppfølger, slik at vi ikke går på veggen hver gang noen snakker om FO3 - og mener Fallout 3.

 

Så sant som 2+2 er 4!! Jeg har selv sendt mail til Bugbear for en stund tilbake der jeg skrøt av Flatout 2 og UC og spurte om det kom til å komme et neste. Fikk svar også, men de ville ikke komme med altfor mye info om det nye. Jeg akter å gjøre det nå igjen, siden det nå har stått "Unannounced action driving game on current platforms." på hjemmesiden deres ( http://www.bugbear.fi ) en stund, under "Games"- > "Upcoming".

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Ohhhh gleder meg til å lese lista etterhvert som den kommer ut! Hvor hyppig blir det forresten?

 

Har ikke prøvd alle spillene der, men de jeg har prøvd fortjener virkelig en plass på topp 50. Og beskrivelsen av FlatOut strømmet igjennom noen minner fra de spennende løpene våre på LAN.

Lenke til kommentar

Spennende artikkel, blir gøy å følge med på i dagene (ukene?) som kommer! Må innrømme at jeg har spilt flaut få av spillene her, egentlig har jeg vel bare prøvd Modern Warfare.

 

Begynner vel å bli litt gammel (31), og ville nok vært bedre representert om listen var over 90' tallets top 50 ;-)

 

Uansett en kul måte å få litt oversikt over bra spill som er relativt nye!

Endret av Tha Horsefucka
Lenke til kommentar
Liker ikke at cod mw er på lista :@ virker som om det er sponsa av pentagon' date=' noen som vet om de sponser spill også eller holder de seg til film enda?[/quote']

 

Modern Warfare 2 er ikke på denne lista (enn så lenge, i hvert fall). Det er derimot forgjengeren Call of Duty 4: Modern Warfare :)

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

 

Den kommentaren var ment til catsnap, beklager misforståelsen.

 

Det bør for øvrig nevnes at utformingen av denne listen ikke har tatt utgangspunkt i politiske standpunkt, tredjepartssponsing og slike ting som ikke er relevante for spillopplevelsen, så om det er Pentagon eller Al´Quaeda som har bidratt med monetær støtte er irrelevant :)

Lenke til kommentar

Lista har stor fallhøyde med så mange meninger, og "en person?" som setter opp lista på gamer.no.

Ser allerede at jeg kommer til å være sterkt uenig med rangeringen av de forskjellige på top 50 :p

 

 

Se forresten toplista over høyest ranka spill på gamerankings så ser du et av punktene.

Endret av Nighte
Lenke til kommentar

Lista har stor fallhøyde med så mange meninger, og "en person?" som setter opp lista på gamer.no.

Ser allerede at jeg kommer til å være sterkt uenig med rangeringen av de forskjellige på top 50 :p

Hvis du leser starten av lista så er det basert på et poengsystem utifra alle i Gamer sine meninger. Tror ikke man skal se på lista som en fasitt, men heller på det som en oppsummering av spill som burde nevnes. Så kan man heller sette plasseringene i sitt eget hode :)

 

Hører jeg et dramaskrik komme hvis ikke 3 av topp 10 er PS3-spill? :rolleyes:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...