Gå til innhold

Protoss-kampanje i StarCraft II (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 separerte utgivelser? Så en må altså bla opp trippel pris for å få hele starcraft 2 pakken? Ikke bra, med mindre enkeltspillene selges til 1/3 av prisen..

 

men du får også 3ganger så mange mission enn de hadde hatt hvis de skulle gjøre 3 campaigns på samme tid. Man får også bedre historie.

Men er du zergfan så tar det nok litt tid før du får spilt singleplayern :)

Lenke til kommentar

du får også 3ganger så mange mission enn de hadde hatt hvis de skulle gjøre 3 campaigns på samme tid. Man får også bedre historie.

Men er du zergfan så tar det nok litt tid før du får spilt singleplayern :)

 

Det gjenstår å se, men en kan jo håpe :-). Jeg håper det ikke blir et episodebasert opplegg ala half life 2-serien, som var alt for dyrt i forhold til innholdet.

Lenke til kommentar

3 separerte utgivelser? Så en må altså bla opp trippel pris for å få hele starcraft 2 pakken? Ikke bra, med mindre enkeltspillene selges til 1/3 av prisen..

 

Det er vel ikke sagt noe om pris enda. Jeg tviler (håper) at det ikke vil koste rundt 400kr som ett vanlig PC spill, men heller 150-200 som er langt mer overkommelig.

Lenke til kommentar

du får også 3ganger så mange mission enn de hadde hatt hvis de skulle gjøre 3 campaigns på samme tid. Man får også bedre historie.

Men er du zergfan så tar det nok litt tid før du får spilt singleplayern :)

 

Det gjenstår å se, men en kan jo håpe :-). Jeg håper det ikke blir et episodebasert opplegg ala half life 2-serien, som var alt for dyrt i forhold til innholdet.

 

dette er offisiell informasjon :)

de satt med valget i sommer om å konsentrere seg om et produkt med 30missions eller 3 produkter med 30 missions hver.

 

Men spent på prisen, de bør kunne selge det rimeligere fra f.eks battle.net

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...