Gå til innhold

Demo: PT Boats: Knights of the Sea (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm..har det komt flere utgaver av pt boats?

 

Jeg har spilt en demo med samme eller lignende navn før.

 

Spillte demoen igår....grafikken var fin, men selve gameplayet var drøyt kjedelig. Minnet veldig mye om ship simulator egentlig, og selve kampene var veldig tafat. Et av oppdragene var å eskortere et lasteskip vekk fra noen skurker som skulle ta den, durte vekk med lasteskipet med badguys i helene i sikkert 30minutter uten at det skjedde noe serlig spennende. Lasteskipet kjørte litt kjappere enn fienden [toprdobåtene er mye raskere], så å stikke av var intet problem. Ble til slutt så drittlei av å løpe at jeg styrte den ene båten jeg hadde tilbake for å sloss litt til tross for at dette ble frarådet. Etter at jeg kom nærme nok til å treffe noen av de 6 båtene som var etter oss, bare stoppet de. Intent mer skjedde. kunne ikke senke de, ingen som skjøt tilbake:P

 

Ellers så kan jeg kanskje se at dette spillet gjør seg bedre i multiplayer, men framleis så var det veldig lite nytt under solen. Har ingenting i mot simulator spill, men dette var som du styrte en båt i et stort landskap med meget dårlig scriptet oppdrag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...