Gå til innhold

Betalte millionbeløp for virtuell eiendom (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

steike enkelte folk har bare for masse penger da :o

 

hva er det den romstasjonen egentlig kan gjøre da? ble litt intressert så nå må eg vel sjekke hva dette "spillet/simulatoren" er for noe.

personlig ville jeg nok heller brukt pengene på noe viktigere som et hus i virkeligheten eller noe :p

Lenke til kommentar

steike enkelte folk har bare for masse penger da :o

 

hva er det den romstasjonen egentlig kan gjøre da? ble litt intressert så nå må eg vel sjekke hva dette "spillet/simulatoren" er for noe.

personlig ville jeg nok heller brukt pengene på noe viktigere som et hus i virkeligheten eller noe :p

 

Entropia er et MMO med ekte penger. Det vil si at når du jakter/miner/crafter m.m. er det du finner/lager verdt ekte penger. Så litt som Wow, bare med større glede dersom du finner noe bra. Rekorden er vel rundt 100.000 peds i jakting (10.000 dollar). Likevel koster det penger å kjøpe ammo og annet utstyr, så det ikke lett å bli rik. Men, gjennom å eie land eller romstasjon, kan du sette skatt på det andre folk gjør på området ditt. Dette og trading er vel de sikreste inntjeningsmulighetene. Verdt å sjekke ut, men fare for å bli hekta. Det er måter å tjene peds på uten å betale, men det tar tid...(og tid er penger?)

Lenke til kommentar

så pass, intressangt konsept og minner meg en god del om second life.

må sjekke det ut, men kommer ikke til å bruke noe ekte penger i det for det blir bare for dumt fra min side. vil heller bruke pengene på noe viktigere som lappen og bil :p

 

men skal nå sjekkes ut ;)

 

Det har mindre til felles med Second Life enn det har med vanlig MMORPG. Det er egentlig et vanlig MMORPG du ikke trenger å kjøpe og som ikke har månedlig avgift. Men du kan kjøpe virtuelle penger for dollar. 10 ped = 1 $.

 

med andre ord kan du fint kjøpe 150-200 ped i måneden og spillet vil ikke koste deg særlig mer enn et vanlig MMORPG. Eller du kan velge å tjene alle dine ped på den harde måten. Jeg er sikker på at det er nok av folk som har gjort det også.

Lenke til kommentar

Hørtes ut som et ganskje morsomt konsept, å tjene penger på å spille, men jeg innbillier meg at faren for avhengighet er mye større her enn i et vanlig MMO så jeg holder meg unna inntil videre. Men vi får nå satse på at storinvestoren går i pluss, hvordan det enn skulle skje!

Lenke til kommentar

Fikk veldig lyst til å prøve spillet etter å ha lest dette. Veldig glad i å teste nye spill :p Men, skjønte egentlig ikke så veldig mye av det. Mulig jeg er teit :p

 

Hehe, ikke rart. Lite hjelp å få innledningsvis, samtidig som det ikke er quests av noe slag. Anbefaler at du skaffer deg en mentor i starten for å få raskest forståelse. Det er det bare å rope på en i startbyen så ordner det seg nok :) Eventuelt kan man besøke entropiaforum

Endret av mgj
Lenke til kommentar

Fikk veldig lyst til å prøve spillet etter å ha lest dette. Veldig glad i å teste nye spill :p Men, skjønte egentlig ikke så veldig mye av det. Mulig jeg er teit :p

 

Hehe, ikke rart. Lite hjelp å få innledningsvis, samtidig som det ikke er quests av noe slag. Anbefaler at du skaffer deg en mentor i starten for å få raskest forståelse. Det er det bare å rope på en i startbyen så ordner det seg nok :) Eventuelt kan man besøke entropiaforum

 

Takk for tipset :-) Skal prøve det. Spiller du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...