Gå til innhold

God jul fra Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker å benytte anledningen til å ønske alle våre fremdragene brukere en riktig god jul og et godt nytt år. Forumet blir sikkert en tanke roligere enn ellers, men forhåpentligvis får vi delt våre julegaver med de andre på forumet, og jeg håper dere fortsetter å være like aktive!

 

Jeg ønsker å gi en stor takk til gamer.no og alle som har bidratt enten med nyheter, anmeldelser, artikler eller arbeidet i bakgrunnen for at denne siden har kommet der den er i dag. Dere har hatt et hektisk år foran dere, og det er utrolig å nå se resultatet som er en av norges beste spillside!

 

For meg har dette vært et flott år her på innlegg.no med flotte diskusjoner, innlegg og uoverensstemmelser med brukerne. Dette året her inne har gitt meg mye glede og mye læring. Dette året har vært helt fantastisk og koser meg hver eneste dag jeg går inn på gamer.no og så forumet.

 

Dere fortjener alle en velfortjent pause og jeg gleder meg til å teste ut deres nye funksjoner og lese alt dere daglig gir ut etter en juleferie. Jeg ønsker alle brukere og alle som jobber eller bidrar i gamer.no en riktig god jul!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...