Gå til innhold

NASA med gratis romspill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm Får man lov til å si: "one smal step for mankind, One huge leap for mankind".

Men om det er gratis så skal det i hvertfall testes.

 

Vell, du får vell si hva du ønsker, men skal man først si slikt i et NASA-spill bør man kanskje si det riktig?

 

"That's one small step for man, one giant leap for mankind..."

 

Nå betyr det du skrev og det jeg skrev nøyaktig det samme, men dette er tross alt NASA.

Lenke til kommentar

Jaja nå sjekket jeg ikke opp nøyaktighetene innenfor sitat sitering.

Tror jeg og skal bli astronaut om man bruker 4-5 år på og trene for så og springe rundt med skift nøkkel i rommet.

 

Det morsomme er at Armstrong selv sa feil.

 

Han sa som jeg skrev "-That's one small step for man, one giant leap for mankind..."

Det han skulle si var "-That's one small step for [a] man, one giant leap for mankind..."

 

Denne feilen gjorde faktisk meningen med det han sa identisk med ditt innlegg da "man" er det samme som "mankind" hvis man glemmer denne lille bosktaven.

 

Det faktum at han brukte noe tid på å øve inn kommentaren og likevell klarte å si det feil indikerer vell at selv NASA-folk er vanlige mennesker, og dermed er det nok rom for en eller annen som kan se viktig ut med en skiftnøkkel også.

 

Min bror var forøvrig på et virkelig stort skipsverft (husker ikke hvilket det var), og en i ledelsen skrøt over størrelsen ved å fortelle at de hadde en tilsatt som hver dag i godt over sju år trillet rundt på en tralle med en bøtte og litt verktøy uten å gjøre noen verdens ting. Men det tok så lang tid mellom hver gang han passerte samme sted, at ingen tenkte over det.

Lenke til kommentar

Min bror var forøvrig på et virkelig stort skipsverft (husker ikke hvilket det var), og en i ledelsen skrøt over størrelsen ved å fortelle at de hadde en tilsatt som hver dag i godt over sju år trillet rundt på en tralle med en bøtte og litt verktøy uten å gjøre noen verdens ting. Men det tok så lang tid mellom hver gang han passerte samme sted, at ingen tenkte over det.

Vent... jeg prøver å forstå men får det ikke til :p Så han i ledelsen skrøt over størrelsen ved å fortelle at de hadde en tilsatt som gjorde ingenting? Hva var det de ikke tenkte over?

 

Ja, jeg bryr meg om andres liv (ikke sarkasme.. er nysjerrig) :p

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...