Gå til innhold

Ekstrainnhold til Left 4 Dead 2 (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til dette! Men siden det er Valve kan vi sikkert vente oss dette på høsten. Jeg er mer interessert i half live 2 episode 3, HVA SKJER?!

Hehe , ja du har et poeng der , tror eg har hørt noe om at det skal komme en teaser/trailer av ep3 vist eg ikke tar feil!

Altså før Nyttår , men eg vet ikke har bare hørt ''rumors'' xP

Endret av Stekepanna
Lenke til kommentar

Jeg skal bare gjette, men jeg tipper den originale L4D karakteren er Louis og den nye zombie-klassen er witch. "WIIIIITCH!"

 

Det er vel slik at vi vil møte de fire gamle, og ikke få en ny hvis jeg forstår artikkelen rett. Og Witch er jo en gjenganger som zombie?

 

Tipper det kan bli litt kleint, historiemessig mener jeg. Type Buffy-universet møter Angel-universet. De to småhotte kvinnfolka vil sannsynligvis komme i lett munnhuggeri: "I'm the videogame heroine here!" "No, I am!" ...

 

Left 4 Dead-spillene har ingen historie (utenom å komme seg fra hotellet til brua i L4D2) - og dermed vil det neppe bli noen krangling heller. Satser heller på at en av dem vil si noe i retning av at de er glade for å se en annen jente :p

 

Alle de gamle survivorene møter de nye, som skal åpne for en ny coopmode. 8vs verden ? :9

Og den nye zombieklassen er bare en uncommon common, ikke noe du kan styre. Masse å glede seg til her :D

 

8 spillere på ett lag høres jo egentlig innmari artig ut. Francis og Ellis på samme lag! Tror også det blir en uncommom common, men hva slags og med hvilke fordeler tør jeg ikke spekulere i. De aller fleste svakehtene til vanlige zombier blir jo utlignet ved de uvanlige zombiene i L4D2.

 

Jeg gleder meg virkelig til dette! Er nok gratis til PC (siden det er en oppdatering), men Microsoft vil nok kreve en slant for denne pakken på Live. Valve har riktignok fått oppdatert Left 4 Dead gratis èn gang, men det gikk ikke når Crash Course-kamanjen ble sluppet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...