Gå til innhold

Nytt bandspill fra Harmonix (X360, Wii, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dette får Neversoft til å skaffe seg flere "bandspesialiserte" spill, og at de en gang kommer ut med Guitar Hero: System of a Down. Det ville vært herlig.

 

Men jøss, kan bli bra dette også. Er ikke verdens største fan av Green Day, men Harmonix har jo vist at de kan lage gode band-spill før.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Liker ikke dette. Altfor mainstream fjortiss wannaberockstar rockeband til at dette blir noe for meg.

..og alikevel spiller de fet musikk. Rart med det! Har egentlig sett dette komme en god stund nå, og det er vel første gang jeg hever et øye for et musikkspill. Ser frem til låtlistene, satser på at Warning, American Idiot og 21st Century Breakdown er representert godt!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Liker ikke dette. Altfor mainstream fjortiss wannaberockstar rockeband til at dette blir noe for meg.

..og alikevel spiller de fet musikk. Rart med det! Har egentlig sett dette komme en god stund nå, og det er vel første gang jeg hever et øye for et musikkspill. Ser frem til låtlistene, satser på at Warning, American Idiot og 21st Century Breakdown er representert godt!

Jeg sikta egentlig det innlegget til deg og Erik, men fikk ikke det svaret jeg venta. Joda, de spiller noe bra musikk, men jeg syntes musikken passer til å ha et eget spill.

Lenke til kommentar

Yes! Dette var på tide!!! Har alltid elsket guitar hero/Rock band spillene, og aldri har jeg fått spilt en eneste Green Day låt, dette skal bli herlig! Ellers blir det for dumt å kalle det "mainstream fjortiss wannaberockstar rockeband", ettersom Green Day er det mann kan kalle veteranene over alle veteraner innen punk-sjangeren og oppsto i 1987, DVS at Green Day har flere voksne fans en fjortisser... ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte hvorfor de ikke kommer med et eget spill til Foo Fighters. Det er vel det bandet som er best representert i samtlige musikkspill frem til i dag!

 

Green Day finner jeg forøvrig forholdsvis uinteressant. Var moro med Basket Case når jeg gikk på barneskolen, men det de serverer i dag blir litt for lettbent etter min smak. Men for all del - de har sin rettmessige plass i musikkhistorien.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg er enig, Basket Case / Longview var kul da man gikk på barneskolen og jeg likte Boulevard of Broken Dreams. Men med håpløse singler som "American Idiot" så tror jeg spillet blir middels, på det beste. Men som jeg sa om The Beatles Rock Band, Harmonix har den spesielle evnen at de klarer å pakke rent gull pent ned på en DVD så jeg skal ikke avskrive spillet før jeg har prøvd det. Var aldri noen stor fan av Beatles, men jeg digger spillet! Får håpe U2 Rock Band er neste.

Lenke til kommentar

På en måte blir det jo en bitteliten nedtur fra The Beatles: RB, egentlig, men ikke dermed sagt at ikke Green Day har materiale nok til å kunne fylle et spill som skal omhandle en karriere som tross alt snart nærmer seg to fulle tiår. (The Beatles' karriere forløp seg, til sammenlikning, over et drøyt tiår.)

 

Jeg sitter selvfølgelig og håper i det lengste at de skal klare å lage et bandspill om Rolling Stones, men jeg kan nok fortsette å håpe til jeg blir gammel og grå på akkurat det.

Lenke til kommentar

Syntes Green Day har et par helt ålreite sanger så det gjør ingen ting for min del, men jeg syntes det er flere andre artister som de heller skulle laget et spill til.

 

Regner med de fortsetter denne trenden så vi får nok se flere gode artister i disse musikkspillene i tiden fremover. Det er jeg helt sikker på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...