Gå til innhold

Nytt S.T.A.L.K.E.R. med slippmåned (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er for min del et must have.

Pesonlig likte jeg 1'ern bedre en 2'ern (som jeg ikke spilte gjennom en gang).

Men dette prosjektet støtter jeg, så håper de klarer å hekte meg helt tilbake denne gang :)

Stemningen er bare strålende!

 

Kjipt at multiplay er helt umulig. Snodig at en utvikler i dag har så lite fokus på multiplay.

Lenke til kommentar

Kjipt at multiplay er helt umulig. Snodig at en utvikler i dag har så lite fokus på multiplay.

 

Det som gjør STALKER-gameplay interessant er vanskelig å overføre til en multiplayermodell, uten at man skal ende opp i MMO-land. Om man det gjør er vi jo plutselig i en helt annen liga rent teknisk enn hva jeg tror GSC er komfortable med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

skjønner ikke hvorfor det tar så utrolig lang tid å få ut. i russland så har det jo vært ute i månedsvis alt. hvis utgiver er problemet så hvorfor ikke digital distrubisjon?

 

rettelse: det er ute i russland, polen, tyskland, ukrania og østerike

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor det tar så utrolig lang tid å få ut. i russland så har det jo vært ute i månedsvis alt. hvis utgiver er problemet så hvorfor ikke digital distrubisjon?

 

Kan ha noe med at vi ikke snakker Russisk/Ukrainsk. Oversetting f.eks., men lite trolig at det er eneste grunn.

Også mulig er jo at de finpusser/tester på russerne først angående patcher til oss osv.

Som 1ern og spesielt 2ern var EXTREMT (X ;)) buggete.

Som i Cordon der det plutselig var flokker med bloodsuckere og ikke hunder :o. Dermed blir vi i vest mer fornøyd og dermed flere solgte spill??

 

Og vet noen angående DX11 funker bra på STALKER CoP?

Endret av moscito
Lenke til kommentar

det med bugger er en del av sjarmen med stalker! :) man lærte hvertfall å save ofte.

 

Godt noen deler samme tankegang som meg! ^_^

 

Det som er synd med bugs osv er jo at det skremmer vekk en masse folk som ikke er så veldig dyktige teknisk (ie normale folk). Jeg vet hvilke filer som må redigeres, og hvilke programmer som må deaktiveres om det ikke funker. Og jeg har null problemer med å navigere meg fram til en løsning på et forum på side 18 i google søkeresultat dersom jeg ikke klarer det selv. Folk flest gidder ikke slikt, så da dropper de bare spillet helt (og gjerne skriver sinte ting på et forum i samme slengen ;) ).

 

Så ja, dag én kjøp for min del. Gleder meg rått! :D

 

PS: om du lurer på hvordan det kjører på maskinen din, ta en titt på benchmarken (alternativ side hvis den andre går tregt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...