Gå til innhold

World of Warcraft oppdateres (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at sistebossen som har prydet coveret i et år først kommer nå.. Latterlig!!! Skal ikke forundre meg om de har hadt alt klart fra første dag men slipper litt og litt bare for og melke alle de idiotene som spiller wow. Hvis ikke så slipper de bare spill 1 år før det er ferdig for og melke mest mulig. Wow blir mer barnevennlig for hver patch og lore kan du bare glemme. Wow er på vei til og bli rassert. Og det kommer flere og flere "store patcher" som skulle vært i spillet fra dag 1.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at sistebossen som har prydet coveret i et år først kommer nå.. Latterlig!!! Skal ikke forundre meg om de har hadt alt klart fra første dag men slipper litt og litt bare for og melke alle de idiotene som spiller wow. Hvis ikke så slipper de bare spill 1 år før det er ferdig for og melke mest mulig. Wow blir mer barnevennlig for hver patch og lore kan du bare glemme. Wow er på vei til og bli rassert. Og det kommer flere og flere "store patcher" som skulle vært i spillet fra dag 1.

 

Du er latterlig. Forventet du en episk kamp med Arthas første dag spillet kom ut? Neppe.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg hele poenget med at arthas ko såpass lenge etter utgivelsen av the lich king var at flest mulig skulle ha armor og div. for å kunne slå han, dessuten så er arthas den ultimate bossen i dagens lore.

 

 

Uten at jeg egentlig spilelr wow så har jeg spilt wc3 nok til å vite om verdenen.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Helt utrolig at sistebossen som har prydet coveret i et år først kommer nå.. Latterlig!!! Skal ikke forundre meg om de har hadt alt klart fra første dag men slipper litt og litt bare for og melke alle de idiotene som spiller wow. Hvis ikke så slipper de bare spill 1 år før det er ferdig for og melke mest mulig. Wow blir mer barnevennlig for hver patch og lore kan du bare glemme. Wow er på vei til og bli rassert. Og det kommer flere og flere "store patcher" som skulle vært i spillet fra dag 1.

 

Du er latterlig. Forventet du en episk kamp med Arthas første dag spillet kom ut? Neppe.

Nei. Eneste jeg forventer er at han er der, klar til og drepes så fort som mulig. Men det finnes en grunn til at han ikke er der, fordi da ville folk spillt ferdig spillet for et halvt år siden +- og folk har begynt og fryse kontoen sin for og vente på neste expansion, sånnt tjener man ikke penger på.

Endret av catsnap
Lenke til kommentar

Helt utrolig at sistebossen som har prydet coveret i et år først kommer nå.. Latterlig!!! Skal ikke forundre meg om de har hadt alt klart fra første dag men slipper litt og litt bare for og melke alle de idiotene som spiller wow. Hvis ikke så slipper de bare spill 1 år før det er ferdig for og melke mest mulig. Wow blir mer barnevennlig for hver patch og lore kan du bare glemme. Wow er på vei til og bli rassert. Og det kommer flere og flere "store patcher" som skulle vært i spillet fra dag 1.

 

Jeg syntes det er helt greit at de slipper litt og litt content. Det tar tid å utvikle spill, så hvis de skulle ha released wotlk med alt de har så langt i expansionen, så hadde den ikke vært på markedet før nå. Og jeg tror jeg hadde vært forholdsvis lei TBC nå. Arthas/the scourge har vært hovedskurken siden warcraft3 og det er bare bra at vi ikke har måtte drepe han enda. De fleste har hatt nok å henge fingrene med det som har vært tilgjengelig hittil uansett. Hvis det blir for mye på én gang blir alt litt blasert også. Jeg skjønner heller ikke argumentet ditt med at vi bare kan glemme lore? Icecrown er jo så aktuell lore som du får det? Hadde du snakket om spacegoats i TBC så hadde jeg skjønt det.

Lenke til kommentar

Jeg synes vi ikke burde få til å drepe Lich King i det heletatt. Han er jo liksom den mest frykta skapningen av alle, dreper store hærer som prøver seg etc, så kommer 10 eller 25 folk og dreper han uten videre? Hvorfor har ikke alle lederne (Thrall, Bronzebeard etc)bare groupa opp og slakta han for lenge siden?

Lenke til kommentar

Det er vel såvidt jeg vet ikke én oppdatering, Icecrown er vel heller delt i flere biter? En som slippes nå, en til om et par måneder kanskje, og så husker jeg ikke om det var tre eller fire i alt. Det var vel iallefall i den siste vi skal kjempe mot Lich King? Eller er jeg helt på bærtur nå?

Hele Icecrown Citadel kommer i den samme patchen. Det er dog sant at ikke alt er tilgjengelig fra starten av. The Lower Spire vil være den eneste åpne wingen til å begynne med. De andre områdene kommer til å bli åpnet opp noen uker senere.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at sistebossen som har prydet coveret i et år først kommer nå.. Latterlig!!! Skal ikke forundre meg om de har hadt alt klart fra første dag men slipper litt og litt bare for og melke alle de idiotene som spiller wow. Hvis ikke så slipper de bare spill 1 år før det er ferdig for og melke mest mulig. Wow blir mer barnevennlig for hver patch og lore kan du bare glemme. Wow er på vei til og bli rassert. Og det kommer flere og flere "store patcher" som skulle vært i spillet fra dag 1.

 

AT WoW blir mer barnevennlig for hver patch er ikke så negativt , WoW er den unge garde`s glimrende mulighet til å snuse på MMO-genren ;).

 

Jeg kunne ønske Blizzard hadde råd til å lage et alternativt WoW for voksne , tror det kunne blitt en hit.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at sistebossen som har prydet coveret i et år først kommer nå.. Latterlig!!! Skal ikke forundre meg om de har hadt alt klart fra første dag men slipper litt og litt bare for og melke alle de idiotene som spiller wow. Hvis ikke så slipper de bare spill 1 år før det er ferdig for og melke mest mulig. Wow blir mer barnevennlig for hver patch og lore kan du bare glemme. Wow er på vei til og bli rassert. Og det kommer flere og flere "store patcher" som skulle vært i spillet fra dag 1.

 

Du er latterlig. Forventet du en episk kamp med Arthas første dag spillet kom ut? Neppe.

Nei. Eneste jeg forventer er at han er der, klar til og drepes så fort som mulig. Men det finnes en grunn til at han ikke er der, fordi da ville folk spillt ferdig spillet for et halvt år siden +- og folk har begynt og fryse kontoen sin for og vente på neste expansion, sånnt tjener man ikke penger på.

 

Hvem? Snakker du for alle som spiller World of Warcraft her nå? Det er jo helt åpenbart at Blizzard håver inn pengene så her er det ikke verdt å motsi deg en gang. Jeg har ingen problemer med måten Blizzard håndterer sitt eget spill. Om du misliker det så er det jo bare til å finne deg et annet spill ;)

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Drit at di kan få drepe arthas(lich king) i det hele tatt nå , ligte godt han , og nå blir det ikke mer av han for og si det på den måten , folk gir faen bare di kan få slacka jævelen

men han har jo vert med siden wc3 som eg har spilt igjenom digg historie og alt , og så kom WoW the lich king Expantion då , og då va det bare gud for eg trodde du sko hjelpa Lich king som Death knight , men nei da de finner på en måte og gå i mot Lich king så er Dkene mot Lich King då , men sånn blei det jo då , derfor slutta eg av WoW , så eg spiller nesten aldri Dk vist eg spiller WoW då...

Lenke til kommentar

Jeg synes vi ikke burde få til å drepe Lich King i det heletatt. Han er jo liksom den mest frykta skapningen av alle, dreper store hærer som prøver seg etc, så kommer 10 eller 25 folk og dreper han uten videre? Hvorfor har ikke alle lederne (Thrall, Bronzebeard etc)bare groupa opp og slakta han for lenge siden?

 

Fordi de har "litt" sammarbeidsproblemer for å si det mildt, ally/horde vettu :p

Er noen quests der du får høre/se hva som skjer mellom lederne og de er vel egentlig aldri enig i noe annet enn at de er uenige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...