Gå til innhold

Julekalender 2009 - luke 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lurer på det samme, fortsatt nydelige spill dere velger å gi bort som gave, tror noen vil bli veldig glade for de spilla

 

liten skrivefeil i første avsnittet/ingressen;

 

Hver dag består av en ny pakke, og i dag er premien to to spill fra

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor spørsmålene må ha noe med spillene man kan vinne å gjøre. Disse spørsmålene er typiske spørsmål man fint kan svare på hvis man har spilt spillene. Synes det blir dumt at folk som allerede har spillene skal ha en fordel da de trenger spillene minst.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor spørsmålene må ha noe med spillene man kan vinne å gjøre. Disse spørsmålene er typiske spørsmål man fint kan svare på hvis man har spilt spillene. Synes det blir dumt at folk som allerede har spillene skal ha en fordel da de trenger spillene minst.

 

Personlig visste jeg svaret på begge disse spørsmålene i hvert fall et par måneder før spillene faktisk var i salg (og The Saboteur er jo ikke ute enda en gang, så det er et et fåtall som har spilt).

Videre har noen av spørsmålene gått på hvilken karakter spillene fikk her på Gamer.no, noe det ikke er gitt at man vet selv om man har en kopi av spillet.

 

Ønsker du spørsmål som favner bredt må du gjerne gjøre det, jeg liker spørsmål som går på premien. Om folk svarer feil eller avstår fra å svare fordi de ikke sitter på informasjonen jeg gjør i konkurransen er det bare en fordel for meg - og jeg ønsker å vinne. Og vet jeg ikke svaret så vet jeg hvor jeg finner det.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Premiene er jo utruleg mykje bedre enn premier i f.eks spillverket.

Alt er bedre her enn på Spillverket! *HINTHINT*

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...