Gå til innhold

Nytt Medal of Honor i Afghanistan (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som EA også har innsett at WWII er oppbrukt og vil ha en bit av Modern Warfare kaka. På høy tid egnetlig. Kult cover ihvertfall, blir spennende å følge med på hva det blir til.

Håper enspillerdelen holder mål med historie og gameplay.

 

Men det jeg egentlig vil ha er et fett nestegenerasjon-skytespill satt i Vietnamkrigen!

 

PS: Tror ikke Medal of Honor er bare en arbeidstittel, i følge Twitter-siden til spillet skal det hete bare Medal of Honor og er en "reboot" av serien.

Endret av thebutcher
Lenke til kommentar

med tanke på at det forrige MoH kom ut i 2007 og det sannsynligvis er en stund til dette blir sluppet har de heldigvis tatt seg god tid og ikke bare kjappa seg med å få ut det neste. og at DICE skal ta seg av multiplayeren lover også godt. ser faktisk fram til dette spillet utifra det vi har av info for nå og jeg har aldri vært en fan av MoH serien

Lenke til kommentar

Skal følge dette spillet med større forhåpninger enn jeg hadde til MW2, nå har ikke jeg kjøpt MW2 men utifra det jeg har lest om det håper jeg inderlig at det nye MOHA blir litt langsommere i spillestilen, litt god gammeldags R6 flavor hadde gjort seg utmerket.

 

Og ellers en solid MP del uten for mye dilldall som killstreak perks etc..

 

M.a.o, litt mer realisme enn run and gun.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Jeg stilte meg veldig kritisk da de uttalte at MoH var helt fantastisk, men nå som jeg ser visjonen og konseptet til dette spillet, stiller jeg meg mer positivt enn noen gang før. Dette tror jeg kan bli kjempebra og en ordentlig konkurrent til Call of duty serien.

 

Faktisk tror jeg at innen tre-fire år kan serien gjenopplive seg og kanskje nå den suksessen cod serien de siste årene har blitt.

Lenke til kommentar

Njaa...jeg er litt lei av å springe rundt i ørkenen jeg..hva med noe episk fra stillehavskrigen, filippinene, burma og deromkring.. Men jeg har jo en litt sterkere interesse for WW2 enn folk flest, så jeg skal godta at folk begynner å bli litt lei av det

Koreakrigen er jo ikke akkurat noe som er fokusert hardt på heller, evt Vietnam. Om det skal være i moderne tid, så la det være noe annet enn ørken, skap en fiktiv konflikt i skog og fjell. La russerene komme!

 

Vet de var over dammen i MW2, men tenkte litt større.. Hva med et ordentlig WW3 scenario, hvor den kalde krigen ble litt mer...temperert? Savner russerene, har jo ikke vært noe annet enn skumle terrorister siden '01.

Endret av Whitefall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...