Gå til innhold

Anmeldelse: Torchlight (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ett godt spill, og har man spilt diablo før så er det veldig lett å komme inn i det.

 

Jeg klarte vel å spille rundt 6 timer i strekk før jeg begynte å kjede meg. Jeg har spilt i hjel 3 originalplater av diablo 2 og LoD, men torchlight ble kjedelig veldig fort.

 

Kan ikke helt sette fingeren på det, men det er noe som mangler. Mulig miljøene er for kjedelige, utstyret man får er stort sett likt eller at inventory management er noe herk. Personlig ble det fort uinteressant :/

Lenke til kommentar

Til Nuffen. Dette er ifra anmeldelsen:

 

Et nytt ansikt

 

Diablo-spillene har en helt bestemt, og svært dyster stemning. Du ferdes i bekmørke klostre, bekjemper makabre monstre og ender til slutt opp med et møte med djevelen selv.

 

"og ender til slutt opp med et møte med djevelen selv."Dette var en utrolig unødvendig spoiler.

 

Vel, nå har det seg sånn at det er rundt 13 år siden Diablo spillet kom ut, og du har enda ikke fått med deg at man møter djevelen i spillet, jaja. Uansett, så du ikke skal få ett altfor stort sjokk når du beveger deg ut, her kommer noen spoilere til.

 

2 verdenskrig er over, farge TV har kommet, kong olav er død og det har kommet noe som kalles "internett". Man kan visst kommunisere med andre mennesker der. Ha en fortsatt fin dag. :rolleyes:

Lenke til kommentar

Hmmm.. Dette var jo egentlig et interessant tema.

 

Jeg har aldri spilt Diablo og visste ikke at man sloss mot djevelen til slutt, men kan ikke akkurat hisse meg opp over at spoileren kom nå :)

 

Kanskje man burde ha en klart definert grense på alder på et spill, en slags veteran-alder, noe spillere verden over kan bli enige om? Eller burde anmeldelser være 100% fri for spoilere? Eller er det bare skjønn som gjelder her?

 

Anyways, on-topic: Torchlight ser jo ut som en liten snack!

Lenke til kommentar

Du skriver litt om musikken og selv om du mener den ikke passer like godt som på Diablo, så er det sikkert interessant for mange å vite at det faktisk er Diablo-komponisten, Matt Uelmen, som står for soundtracket i Torchlight :)

 

I tillegg er det sikkert interessant for mange å vite at Torchlight har en Notebook-modus som gjør at man kan spille det på relativt crappy laptop :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...