Gå til innhold

Bayonetta-demo til uka (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for the love of fuck sake. Kan dere som skriver anmeldelser bruke order some hack n slash og combos magi og hekser. Må alt dere skriver på gamer direkte oversett til norsk. Det høres så teit ut. Virker som om itsvisen og gamer.no gjør samma feilen.Det gjelder egentlig alle saker innen spil.skjerp dere og bruk engelsk terms på visse ord.

Lenke til kommentar

Toppers, da virker det som om jeg får testet spillet før det kommer.

 

for the love of fuck sake

 

Hvis Gamer kan bidra til at folk bruker/leser litt mer norsk i hverdagen i stedet for å snakke "låne-engelsk" (lol, newbie, epic, fuck sake assa osv) blir jeg en glad liten pjokk.

 

Har du noen gang hørt en engelskmann/amerikaner si "For the love of fuck sake?", setningen er veldig snodig for å si det mildt.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått satt meg ned med og spilt litt... og maken til fan-service skal man lete lenge etter. Satt med et stort smil rundt munnen etter en ekstremt over-the-top åpningssekvens :D Gleder meg til å fortsette^^

 

Tar forresten 6.8 GB å installere, for de som er interessert i å vite slikt =P

Lenke til kommentar

Mitt store problem var ikke dama eller musikken (ok, litt musikken) men måten hun løper på i forhold til hastigheten hun beveger seg i. Hun løper jo mye fortere med bena enn hun forflytter seg. Filledetalj for noen, men slikt irrterer meg. Dessuten var hele slossinga litt vel enkel, men de torturangrepene var herlig over the top. Alt i alt et godt gjennomført som over the top, men ikke et bra spill.

 

 

Men herlig harry var jo spillet, særlig taunten som er åpenbart stjålet fra Cowbellsketsjen til Saturday Night Live. Lo faktisk godt første gangen jeg hørte henne si det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=q4royOLtvmQ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...