Gå til innhold

Anmeldelse: The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et innlegg ble slettet som følge av brudd mot følgende retningslinjer:

 

Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys).

Brukerne av forumet bes holde en høflig og saklig tone når de diskuterer.[/Quote]

 

Et innlegg som kommenterte det nevnte innlegget ble også slettet.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Starkiller...? Seriøst? Det var det beste de kom opp med? Dummeste og styggeste

navnet jeg har hørt på en hovedperson noensinne.

 

Det er nok en hommage til Star Wars det, orginalt så skulle Luke Skywalker faktisk hete Luke Starkiller, men det ble endret under produksjonen. Det gjenspeiles også i noen av arbeidstitlene til den første Star Wars filmen. Men jeg er helt enig med deg, Starkiller er et latterlig navn. :D

 

aka "Adventures of the Starkiller: Episode 1 - The Star Wars" - USA (working title)

aka "The Adventures of Luke Starkiller as Taken from the 'Journal of the Whills': Saga I - Star Wars" - USA (working title)

aka "The Star Wars: From the Adventures of Luke Starkiller" - USA (working title)

Lenke til kommentar

For en som ikke har prøvd Force Unleashed ennå var dette var faktisk et fristende tilbud frem til jeg leste om hvordan Lucasarts gir fingern til folk som allerede har gitt dem pengene sine i et tragisk forsøk på å få de som er mest hekta til å kjøpe spillet en gang til kun for det siste oppdraget.

 

Lucasarts var tidligere smått geniale men dette er rett og slett frekt. Det som er spesielt synd er at denne tittelen mest sannsynlig kommer til å selge ok da det er mange som ikke har vært bortpå originalspillet ennå, og dermed blir det fritt frem for mer av det samme.

Lenke til kommentar

Star Wars The Force Unleashed var desverre det nest dårligste spillet jeg har spilt i denne konsollgenerasjonen (bare slått av Alone in the Dark). Fryktelig problematisk og frustrerende gameplay, dårlig balanse, og en generell følelse av at spillet ikke fikk noe som helst polish før utgivelse. Bare historien er bra.

Lenke til kommentar

Djiz Louise Gamer ... hvorfor i heiteste anmelder dere X360-utgaven? Er da vitterlig PC-utgaven som er noe nytt her, og ergo interessant. Hadde dere prøvd PC-utgaven hadde dere opplevd et tidvis fantastisk morsomt spill, som dessverre ødelegges totalt av grusomme kontrollere og pinlig mange tekniske feil (ja, jeg vet det høres motstridende ut).

 

Anmeldelsene her på Gamer er som regel i toppsjiktet, derfor syns jeg det var veldig synd at dere anmelder samme spillet opp att på samme plattform. Sith-utgaven bidrar med ingenting de nytt, de få DLC-pakkene som er inkludert er såpass utvaska og korte at de om noe, burde trekke karakteren nedover.

Lenke til kommentar

For en som ikke har prøvd Force Unleashed ennå var dette var faktisk et fristende tilbud frem til jeg leste om hvordan Lucasarts gir fingern til folk som allerede har gitt dem pengene sine i et tragisk forsøk på å få de som er mest hekta til å kjøpe spillet en gang til kun for det siste oppdraget.

 

Lucasarts var tidligere smått geniale men dette er rett og slett frekt. Det som er spesielt synd er at denne tittelen mest sannsynlig kommer til å selge ok da det er mange som ikke har vært bortpå originalspillet ennå, og dermed blir det fritt frem for mer av det samme.

En kan jo kjøpe 2 av brettene mens 1 av dem er ekslusivt til denne utgaven. Synes Ikke Lucasarts gjør noe galt her slik.

 

Star Wars The Force Unleashed var desverre det nest dårligste spillet jeg har spilt i denne konsollgenerasjonen (bare slått av Alone in the Dark). Fryktelig problematisk og frustrerende gameplay, dårlig balanse, og en generell følelse av at spillet ikke fikk noe som helst polish før utgivelse. Bare historien er bra.

Har spilt Star Wars The Force Unleashed og synes det er laaaaaaaaaaaaangt ifra så dårlig som du skal ha det til. Men du spiller kanskje ikke så mye siden dette er det dårligste spillet du har spilt i denne konsollgenerasjonen.

Lenke til kommentar

Har spilt Star Wars The Force Unleashed og synes det er laaaaaaaaaaaaangt ifra så dårlig som du skal ha det til. Men du spiller kanskje ikke så mye siden dette er det dårligste spillet du har spilt i denne konsollgenerasjonen.

 

Hah! Den kommentaren gjorde seg fortjent til en tur bort i PS3-hylla mi. Den inneholder 25 spill så langt. I tillegg kommer PC, Wii, samt PSN-titler. The Force Unleashed er ikke rangert som nest dårligst på min liste av mangel på konkurranse.

 

Nå skal det derimot sies at det er lang avstand mellom Alone in the Dark og The Force Unleashed. Førstnevnte er ugudelig dårlig. TFU er bare frustrerende dårlig, til sammenligning.

Lenke til kommentar

Samstemmer med Riboflavin. Det begynner å bli lenge siden det siste spillet (Jedi Academy) i Jedi Knight-serien kom ut. Jedi Knight-spillene var svært gode for sin tid. De tilbød en god enspiller-kampanje somregel med interessant historie og en kombinasjon av action og gåteløsning. I tillegg hadde spillet flerspillermodus med et utvalg mer eller mindre artige spillmoduser. Virkelig noen av de bedre spillene innen Star Wars-franchisen.

Lenke til kommentar

Star Wars ergner seg jo egentlig ikke som spill overhodet, og når jeg sier det tenker jeg da selvfølgelig på Jedienes krefter, reflekser, våpen og alt annet med dem. Det er det motsatte av balansert. Og når man så også skal eller kan spille som slem blir det enda mer ubalansert, rett og slett fordi den mørke siden ikke har noen sperrer for å slippe hemningene løs. Det virker som de beste Star Wars spillene har vært de som har prøvd å unngå direkte Jedi vs "ikke-Jedi" scenarioer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...