Gå til innhold

Eventyr fra Mamba (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg klart mest til Grey Matter av disse, siden humoren i Ghost Pirates skal være omtrent som i Vampyre Story... og den synes jeg ikke akkurat traff spesielt bra.

 

2010 virker å bli et fantastisk år for adventurespill, ja. Må ikke glemme Book Of Unwritten Tales, som av mange blir sett på som det beste adventurespillet på mange år. Runaway 3 kan vel også bli okay, men det kommer kanskje i år allerede? Det nye spillet fra Secret Files-utviklerne kommer også neste år, i alle fall på tysk... så det kan jo hende engelsk versjon lar vente på seg.

Lenke til kommentar

Hadde faktisk helt glemt Runaway 3. De to andre, spesielt eneren, er jo utrolig gode spill. Book Of Unwritten Tales hadde jeg aldri hørt om før nå, men har sett litt på det og det ser utrolig bra ut. Mange skjulte perler som kommer som jeg ikke visste om. Skulle ønske slike spill fikk mer mediaomtale slik at vi som liker slike spill faktisk vet at de kommer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...