Gå til innhold

Gigantsalg for Modern Warfare 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow... Dette var ganske så bra salgstall ja. Men nå har det seg slik at når nesten alle vet om spillet så er det kanskje ikke så rart. Til og med den mest uninteriserte personen jeg kjenner når det gjelder spill, visste om MW2 og kjøpte det til og med.

 

Jenter som ser på spill som uting, har kjøpt det. Men kan si at MW2 har kanskje hat en av de beste markedsførings kampjene så mye.

Lenke til kommentar

Man vet det selger bra når det til og med er kø utenfor Spaceworld Elverum før åpningstid.

..2 dager ETTER release.

 

Men det er imponerende tall dette, på tross av multi-plattform, så vidt jeg har forstått har de da ikke tatt med salg via internett (PC altså, ikke forhåndsbestillinger o.l.)?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Mener å huske at Xbox sto for den største andelen, så PS3 og deretter PC.

Dette burde dog bare karakteriseres som "synsing" da jeg ikke husker kilden min, så ikke ta dette for god fisk.

 

Edit:

 

Kilden min tok iallefall feil:

We don't have a breakdown of sales by console, and we likely won't until next month's NPD numbers come in. But, if each console sold the same amount, all of them have already topped a million sales.
.

 

-CEO Mike Griffith.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Men hvis du tenker over det er vel ikke akkurat det så dumt sagt, er det vel? For Call of Duty: Modern Warfare 2 er vel på mange måter bare en ny versjon av Call of Duty 4: Modern Warfare, med litt penere grafikk, ny enspiller-kampanje og noen nye gamemodes, våpen og kart etc.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Men hvis du tenker over det er vel ikke akkurat det så dumt sagt, er det vel? For Call of Duty: Modern Warfare 2 er vel på mange måter bare en ny versjon av Call of Duty 4: Modern Warfare, med litt penere grafikk, ny enspiller-kampanje og noen nye gamemodes, våpen og kart etc.

 

Nei. Det er ganske annerledes, men ein må spela det for å finna ut av det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Men hvis du tenker over det er vel ikke akkurat det så dumt sagt, er det vel? For Call of Duty: Modern Warfare 2 er vel på mange måter bare en ny versjon av Call of Duty 4: Modern Warfare, med litt penere grafikk, ny enspiller-kampanje og noen nye gamemodes, våpen og kart etc.

Sånt kan jo egentlig sies om alle spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...