Gå til innhold

Dato for Xbox-oppdatering (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer Zune til å være tilgjenglig her i Norge også?

 

De har sagt så ja. Vi får se.

 

fikk denne oppdateringen for ett par uker siden (beta testing). Zune videos kommer til norge, og fungerer utmerket. last.fm kommer desverre ikke hit (kun us og uk foreløpig)

Endret av misterdohl
Lenke til kommentar

Kjedelig oppdatering. Facebook og Twitter er kjedelig, og har milevis igjen før de nærmer seg de andre versjonene(og det er før vi tar med applikasjonene!). Last.FM er ikke med, noe som er heller skuffende da dette er tilgjengelig på PC-plattformen verden over. Det siste, Zune, er det beste med oppdatering. Teknologien bak Zune er brilliant(bare å bøye seg i støvet, kan streames i HD med rundt om 4Mbit linje), men den gjør det elendig på et punkt. Og det er det viktigste punktet: Utvalg. Utvalget består nesten utelukkende av ikke B-filmer, men C-filmer, og gjerne fra det forrige årtusen. Dog, et par godbiter innimellom.

Lenke til kommentar

Kjedelig oppdatering. Facebook og Twitter er kjedelig, og har milevis igjen før de nærmer seg de andre versjonene(og det er før vi tar med applikasjonene!). Last.FM er ikke med, noe som er heller skuffende da dette er tilgjengelig på PC-plattformen verden over. Det siste, Zune, er det beste med oppdatering. Teknologien bak Zune er brilliant(bare å bøye seg i støvet, kan streames i HD med rundt om 4Mbit linje), men den gjør det elendig på et punkt. Og det er det viktigste punktet: Utvalg. Utvalget består nesten utelukkende av ikke B-filmer, men C-filmer, og gjerne fra det forrige årtusen. Dog, et par godbiter innimellom.

 

MANGE gode titler ute på Zune, syns nå jeg! Kanskje ikke de nyeste blockbuster'ene, men likevel. Veldig mange gode!

Lenke til kommentar

Blir Zune for alle penga her i huset iallefall.

For to stykker som ikke bryr seg kun om de nyeste filmene er det flott å kunne leie disse rett fra sofaen.

 

Dessuten vil vel utvalget bli større når flere velger å benytte seg av dette tilbudet vil jeg tro, kan forstå at film-studioer o.l. er skeptiske til å begynne med.

 

Her får man en ærlig og redelig mulighet til å kunne streame/laste ned film lovlig direkte til Xboxen sin, og da synes jeg at så mange som mulig (som er intresserte så klart) burde vise at de takker og bukker for dette, slik at man kan ende opp med større utvalg når filmstudioene ser at dette er fremtiden.

Lenke til kommentar

Blir Zune for alle penga her i huset iallefall.

For to stykker som ikke bryr seg kun om de nyeste filmene er det flott å kunne leie disse rett fra sofaen.

 

Dessuten vil vel utvalget bli større når flere velger å benytte seg av dette tilbudet vil jeg tro, kan forstå at film-studioer o.l. er skeptiske til å begynne med.

 

Her får man en ærlig og redelig mulighet til å kunne streame/laste ned film lovlig direkte til Xboxen sin, og da synes jeg at så mange som mulig (som er interesserte så klart) burde vise at de takker og bukker for dette, slik at man kan ende opp med større utvalg når filmstudioene ser at dette er fremtiden.

 

Har testet dette ut selv (beta) og jeg tenker det vil bli brukt litt iallefall. Ingen orker å kjøre ned til videosjappa lenger, den har vanligvis ikke de nyeste filmene likevel. Her er det viktig at Microsoft er kjapt ute med leie av nye filmer. Er filmstudioene smarte så hiver de seg på fortest mulig, for ellers har de bare kino salgene. Etter det mester de nok en god del penger på leie/salg av filmen.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt nytteverdien selv, i hvert fall ikke når jeg ikke har gullmedlemsskap. Ikke kommer jeg til å låne så mye film heller, dog jeg ikke vil avskrive det totalt. Gidder jeg ikke stå opp for å finne meg en film er det jo en behagelig tjeneste ^_^

 

Angående aldersgrenser syns jeg det er litt rart at ikke Microsoft har innordnet seg etter reglene til hver tjeneste, men det er vel ikke akkurat slik at de har gjort dette uten å snakke med eierne av originalene først så en eller annen logikk er det vel bak der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...