Gå til innhold

Kameo 2 på dynga? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følte dette var et lite slag i trynet. Hvis microsoft kansellerer spillet pga dårlig salg, så har nok det litt mer å gjøre med markedsføringen og at det faktisk var et nytt spill imotsetning til PGR3 og Perfect Dark Zero (om jeg husker rett) var. Uansett så er det Kameo jeg har spilt mest av de spillene. Synes det spillet var utrolig gøy og har ventet på en oppfølger siden. Det er ofte jeg tar det frem og spiller gjennom det igjen, kanskje også i en sitting (siden det er relativt kort).

 

Jeg vil mye heller ha et nytt Kameo en Natal. Det er kanskje bare meg, men dette er skuffende. Først Viva Shityata og nå utsatt igjen pga Natal. Rare må få hode ut av rompa til microsoft og gjøre ting skikkelig igjen.

Lenke til kommentar

Jeg synes Natal bare er noe tullete dritt, jeg vill ikke ha masse ekstrautstyr. Jeg vil kjøpe konsollen og deretter alle spillene jeg ønsker uten å fylle huset med dritt utstyr. Trodde dog Natal var noe jeg valgte og villle være et mulig pluss for de som liker den slags, men hvis det viser seg at det blir et must, så skifter jeg konsoll, for jeg orker ikke sånn wii gaming når jeg skal slappe av.

Lenke til kommentar

Jeg synes Natal bare er noe tullete dritt, jeg vill ikke ha masse ekstrautstyr. Jeg vil kjøpe konsollen og deretter alle spillene jeg ønsker uten å fylle huset med dritt utstyr. Trodde dog Natal var noe jeg valgte og villle være et mulig pluss for de som liker den slags, men hvis det viser seg at det blir et must, så skifter jeg konsoll, for jeg orker ikke sånn wii gaming når jeg skal slappe av.

 

Men dette har jo pågått på alle konsoller i årevis, Project Natal er jo bare enda et nytt opplegg, se på det som når PS3 kom ut, det kom jo bare dårligere spill til PS2, og Microsoft sluttet jo å produsere spill til Xbox når 360 begynte å selge. Pluss at det er ingen som sier at du MÅ kjøpe Project Natal, det er bare et ekstrautstyr (BTW ekstrautstyr betyr utstyr som du kan velge om du vil ha eller ikke) Du kan jo gjerne bare bruke håndkontrollen og slappe av i sofaen, jeg synes dog at Project Natal kan bli morsomt, hvis det holder forventningene, Kan bli deilig å endelig fjerne den siste sperren som gjør at man ikke lever seg heeeelt inn i spillet

Lenke til kommentar

Det er utrolig synd om Kameo 2 ble kansellert pga Project Natal. Kameo var et meget underholdende spill, og det hadde vært hyggelig å se en oppfølger som virkelig tok i bruk hardwaren til Xbox 360.

 

På den andre siden så er jeg også litt spent på å se hva Rare har fått til med Project Natal. Jeg håper det er noe annet enn en minispillsamling iallefall.

Lenke til kommentar

Jeg synes Natal bare er noe tullete dritt, jeg vill ikke ha masse ekstrautstyr. Jeg vil kjøpe konsollen og deretter alle spillene jeg ønsker uten å fylle huset med dritt utstyr. Trodde dog Natal var noe jeg valgte og villle være et mulig pluss for de som liker den slags, men hvis det viser seg at det blir et must, så skifter jeg konsoll, for jeg orker ikke sånn wii gaming når jeg skal slappe av.

 

Men dette har jo pågått på alle konsoller i årevis, Project Natal er jo bare enda et nytt opplegg, se på det som når PS3 kom ut, det kom jo bare dårligere spill til PS2, og Microsoft sluttet jo å produsere spill til Xbox når 360 begynte å selge. Pluss at det er ingen som sier at du MÅ kjøpe Project Natal, det er bare et ekstrautstyr (BTW ekstrautstyr betyr utstyr som du kan velge om du vil ha eller ikke) Du kan jo gjerne bare bruke håndkontrollen og slappe av i sofaen, jeg synes dog at Project Natal kan bli morsomt, hvis det holder forventningene, Kan bli deilig å endelig fjerne den siste sperren som gjør at man ikke lever seg heeeelt inn i spillet

 

Hvis det er et valg så ok, men siden det gjør at spill blir lagt på hylla så virker det veldig drastisk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...