Gå til innhold

Nintendo bekrefter ny DSi (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli mange versjoner av DS nå. Er jo egentlig ganske latterlig at de fortsetter å melke konsollen på denne måten, de kunne da heller tenkt på disse endringene i utgangspunktet da de lagde DSi. Er uansett lei av alt den konsollen har å by på, og har mistet lysten på bærbare spill. For meg er det ikke i nærheten av det de stasjonære konsollene har å tilby :)

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Hei, en ting som slo meg: Hva med (eldre) personer med svakere syn? Og større trykkskjerm gjør det lettere å treffe ting også. Dette må jo være genialt for dem, spesielt med ordbok og hjernetrim installert.

Etter det jeg har hørt så var det meningen med konsollen.

 

Begynner å bli mange versjoner av DS nå. Er jo egentlig ganske latterlig at de fortsetter å melke konsollen på denne måten, de kunne da heller tenkt på disse endringene i utgangspunktet da de lagde DSi. Er uansett lei av alt den konsollen har å by på, og har mistet lysten på bærbare spill. For meg er det ikke i nærheten av det de stasjonære konsollene har å tilby :)

For det første så er konsollen endret så eldre og svaksynte kan bruke den. Desuten så kan man ikke dra med seg en stasjonærkonsoll på bussen eller skolen.

Lenke til kommentar

Nettopp det at den egentlig ikke har noen nye funksjoner osv som man ikke har på en eldre dsi, gjør at jeg ikke helt skjønner sytingen her. Har litt lyst på en annen ds enn den gamle grå jeg har, men synes fortsatt at en lite appelerer mest.

 

Som poengtert over, denne kan være for svaksynte, og vil ikke appellere til andre. Derfor lagde de ikke den vanlige DSi slik.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Noen bilder her.

 

Den var enorm, rett og slett. Ser ingen grunn til å kjøpe den fremfor en vanlig DSi. Den var kort og greit gigantisk! Ikke noe for mine lommer, ihvertfall ikke uten noen andre tekniske fremskritt(batteritid, oppløsning, filmavspilling?).

Så akkurat bilde og den var gigantisk, er ingenting som motiverer meg til å kjøpe denne bortsett fra større skjermer. Blir garantert ikke kjøp og jeg tror at batterilevetiden, som for øyeblikket er fantastisk, kommer til å lide på grunn av skjermene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...